چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۰
تجلیل از پژوهشگران الشتری در هفته پژوهش

مسوول کتابخانه‌های شهرستان الشتر لرستان از برگزاری ویژه برنامه‌های هفته پژوهش در کتابخانه‌های این شهرستان خبر داد و گفت: تجلیل از سه پژوهشگر نمونه شهرستان از جمله این برنامه‌هاست.-

شهلا حسنوند در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد : همزمان با هفته پژوهش در اداره کتابخانه‌های شهرستان الشتر لرستان برنامه‌هایی درنظر گرفته‌ایم که از آن جمله، تجلیل از پژوهشگران نمونه الشتری در این هفته است. غلامعلی ابوالفتحی به همراه دو پژوهشگر دیگر که متعاقبا معرفی خواهند شد، فردا (30 آذر) تجلیل می‌شوند.

وی به دیگر برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی شهرستان الشتر نیز اشاره کرد و افزود: برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوعات عمومی و مسابقه انشانویسی در سطح دانش‌آموزان نیز از دیگر برنامه‌های این روزهای کتابخانه‌های عمومی شهرستانند.

حسنوند در پایان به یک پروژه نیمه‌کاره در این شهرستان هم اشاره کرد و گفت: ساخت‌وساز کتابخانه درجه دو شهرستان الشتر، حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و تقریبا نمای بیرونی آن ساخته شده و قسمتی از نازک‌کاری آن مانده است که اگر بودجه کافی به این طرح برسد، امیدواریم تا اواسط سال آینده به بهره‌برداری برسد.

الشتر ‌اکنون دو کتابخانه عمومی فعال دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط