سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۰
موفقیت انجمن خیران کتابخانه‌ساز در گرو تبليغ و معرفي است

عضو هیات مدیره انجمن خیران کتابخانه‌سازان استان کرمانشاه موفقیت انجمن خیران کتابخانه‌ساز استان‌ها را در گرو تبلیغ و معرفی برنامه‌های این انجمن، برپایی همایش و تعامل با نهاد‌های دولتی و خصوصی دانست.-

علی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، عنوان کرد: انجمن خیران کتابخانه‌ساز به عنوان یک نهاد غیرانتفاعی و نوپا که تازه در استان‌ها شروع به فعالیت کرده و هنوز در بسیاری از شهرستان‌ها این انجمن فعال نیست، باید در گام نخست از طریق رسانه‌های استانی، مطبوعات محلی و فضای مجازی و ابزارهای تبلیغاتی معرفی شوند.

وی افزود: ارتباط با صنوف مختلف استان و افراد متنفذ و صاحب تمکن مالی، برپایی همایش برای معرفی فعالیت‌های انجمن و جذب خیران و همچنین تبلیغ نشانی محل تشکیل جلسه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های انجمن خیران کتابخانه‌ساز در رسانه‌های دیداری و شنیداری و همچنین فضای مجازی، باعث معرفی بهتر این انجمن می‌شود. 

عضو هیات مدیره انجمن خیران کتابخانه‌سازان کرمانشاه با بیان این‌که انجمن خیران کتابخانه‌ساز کرمانشاه از ابتدای امسال به طور رسمی ثبت شده و یک ماه است فعالیت رسمی خویش را آغاز کرده، گفت: تاکنون دو جلسه با موضوع بررسی آیین نامه‌ها، تعیین سمت‌ها و همچنین هماهنگی برای اجرای برنامه‌ها تشکيل شده است. 

اسماعیلی افزود: سومین جلسه انجمن خیران کتابخانه‌ساز استان کرمانشاه ساعت 16 سه‌شنبه (28 آذر ماه) در کتابخانه عمومی شهید آوینی شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد. این انجمن اکنون 11 عضو دارد که شامل 9 عضو رسمی و دو عضو متغیر است.

وی درباره اولویت‌های انجمن خیران کتابخانه‌ساز با توجه به استان کرمانشاه گفت: اولویت نخست این انجمن توسعه زیرساخت‌ها و افزایش فضای کتابخانه‌ای و همچنین تامین و تجهیز کتابخانه‌‌‌هاست. کتابخانه‌سازان در این استان نخست در مناطق فاقد کتابخانه شروع به ساخت کتابخانه می‌کنند و سپس به صورت کمک‌های نقدی در تجهیز کتابخانه‌ها مشارکت می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط