یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۵
ناصر کشاورز کتاب‌های جدیدش را آماده انتشار می‌کند

ناصر کشاورز این روزها چند جلد کتاب داستان و مجموعه شعر تازه برای کودکان می‌نویسد. به گفته کشاورز،‌ مجموعه شعر خردسال «کی بود کی بود» یکی از این کتاب‌هاست که با حال و هوای زندگی کودکان و موضوعاتی چون غذا، حیوانات و یا میوه سروده شده است.-

کشاورز به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: این روزها مجموعه هشت جلدی شعر خردسال به نام «کی بود کی بود» را می‌نویسم که می‌خواهم  آن را به انتشارات «به‌نشر» بسپارم.
 
وی ادامه داد: این کتاب شامل موضوعات مختلف دسته‌بندی شده است و در آن درباره به فضاهایی از زندگی بچه‌ها مانند غذا، حیوانات یا میوه صحبت شده است. 
 
این شاعر کودکان افزود: همچنین کتاب شعر دیگری با نام «من و مامان و بابام» را نیز آماده کرده‌ام که شامل 10 قطعه شعر کودک در حال و هوای خانواده است که آن را نیز انتشارات به‌نشر منتشر خواهد کرد. یک مجموعه قصه کوتاه خردسال با 20 قصه نیز آماده انتشار شده که آن را به انتشارات زعفران خواهم سپرد. 
 
به گفته کشاورز، مجموعه سه جلدی شعر خردسال به نام «رفتم بالا و آمدم پایین»، مجموعه سه جلدی دیگر به نام«اتل متل» با موضوع دنیای خردسال، دو مجموعه شعر کودک «مامان چه قدر خوب است» و «پیتزای گنجشک» نیز از دیگر آثار تازه وی است که هنوز آماده انتشار نشده‌اند.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط