جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۰
برپایی 6 نشست جانبی در نمایشگاه کتاب کرمانشاه

شش نشست جانبی در نمایشگاه کتاب استان کرمانشاه با موضوعات مرتبط با مناسبت‌های دینی و مذهبی برگزار می‌شود.-

مسوول بخش جانبی نمایشگاه کتاب استان کرمانشاه با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: نخستین نشست این نمایشگاه امروز، همزمان با دومین روز نمایشگاه جمعه 10 آذر با عنوان «شان و منزلت پیامبر اعظم (ص)» با حضور دکتر عادل نادرعلی، عضو هیات علمی دانشگاه رازی برپا خواهد شد.

حسینعلی سبزه افزود: برای شنبه یازدهم آذر نیز نشست «حماسه عاشورا» با حضور دکتر سجاد دادفر، عضو هیات علمی دانشگاه رازی پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به سومین نشست پیش‌بینی شده برای این نمایشگاه، عنوان کرد: نشست «مهدویت» یکشنبه 12 آذر با حضور دکتر جهانگیر کرمی برگزار می‌شود.

سبزه اظهار کرد: برای دوشنبه 13 آذر نیز نشست «جنگ نرم» با حضور سردار عبدالله ویسی، مدیرکل سابق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

به گفته وی، سه‌شنبه 14 آذر نیز نشستی با عنوان «حجاب و عفاف» برگزار می‌شود که دکتر مریم اسلام‌پناه مشاور استاندار کرمانشاه در امور بانوان در آن سخنرانی خواهد کرد.

سبزه عنوان کرد: «اقتصاد مقاومتی» عنوان آخرین نشست این نمایشگاه است که چهارشنبه 15 آذر با حضور سهراب دل‌انگیزان برگزار می‌شود.

وی افزود: تمام نشست‌های جانبی نمایشگاه کتاب استان کرمانشاه، در روزهای اعلام شده از ساعت 17 و 30 دقيقه تا 19 در سالن نشست‌های جنبی نمایشگاه برپا خواهند بود.

نمایشگاه کتاب استان کرمانشاه از 9 تا 15 آذر ماه در محل دایمی نمایشگاه‌های شهر کرمانشاه برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط