چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۰
دختر خورشید را سردار رشید نجات می‌دهد

فریده خلعتبری، مدیر مسوول انتشارات شباویز، از انتشار کتابی با نام «دختر خورشید، سردار رشید» نوشته محمدرضا یوسفی تا چند هفته آینده خبر داد. داستان این کتاب قهرمانی افسانه‌ای به نام «سردار رشید» دارد که در نهایت «دختر خورشید» را نجات می‌دهد.-

خلعتبری به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: یکی از جدیدترین آثاری که به زودی منتشر می‌شود، کتاب «دختر خورشید، سردار رشید» نوشته محمدرضا یوسفی است و آیلین بهمنی نیز آن را تصویرگری کرده. داستان این کتاب درباره‌ی دختر خورشید است که دیوها او را می‌دزدند و سردار رشید به دنبال او می‌رود تا نجاتش دهد. 

وی افزود: در این داستان افسانه‌ای، سردار توانایی عجیبی دارد و می‌تواند به اسب تبدیل شود. وی با‌ این توانایی وارد قصر دیوها می‌شود و شاهزاده را با ترفندهایی که بلد است نجات می‌دهد.

از یوسفی به تازگی کتاب‌های «آرزوی شاهان» و «این قصه هم تمام شد» به چاپ رسیده است.

«بابای من با سس خوشمزه است»(نوید سیدعلی‌اکبری)، «نهنگ کوچولو»(لیسا جمیله‌برجسته)، «یک قول کلاغی و یک قول موشی»(فاطمه مشهدی رستم)، «قصه‌های غار» و «روز شکار»(مرجان کشاورزی‌آزاد)، «الاکلنگ»(فریده خلعتبری)، «الاغ هیزم‌شکن»(نویده گوگانی) و «شاه شکمو»(فاطمه سرمشقی) از  آثاری‌اند که به تازگی از سوی انتشارات شباویز منتشر شده‌اند. 

به گفته خلعتبری، کتابی از کامبیز کاکاوند نیز تا چند هفته آینده از سوی این ناشر راهی بازار کتاب خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط