سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۱
بازدید دانشجویان رشته چاپ از چاپخانه دانشگاه پیام نور

مدیر روابط عمومی مرکز آموزش علمی ـ کاربردی، فرهنگ و هنر واحد شماره پنج تهران گفت: دانشجویان رشته چاپ فردا (17 آبان) با هدف انجام دروس عملی و آشنایی با فعالیت‌ها و ماشین‌آلات چاپخانه‌ها، از چاپخانه‌ دانشگاه پیام نور بازدید خواهند کرد.-

وحید ارونقی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در این باره اظهار کرد: دانشجویان برای یادگیری عمیق و دریافت آموزش‌های عملی دروس «سرویس و نگهداری ماشین‌آلات چاپ» و «طراحی محیط» در این چاپخانه حضور پیدا می‌کنند.

وی با بیان این‌که این آموز‌ش‌ها نقش موثری در آینده شغلی دانشجویان رشته چاپ ایفا می‌کنند، ادامه داد: ارتقای سطح دانش تئوریک دانشجویان رشته چاپ از دیگر اهداف این بازدید به شمار می‌رود.

مدیر روابط عمومی مرکز آموزش علمی ـ کاربردی، فرهنگ و هنر واحد شماره پنج تهران افزود: این مرکز در طول ترم تحصیلی، برنامه بازدید دانشجویان از چاپخانه‌ها را در دستور کار خود قرار داده است.

مرکز آموزش علمی ـ کاربردی، فرهنگ و هنر واحد شماره پنج تهران دیروز (15 آبان) نوبت نخست این بازدید‌ها را اجرا کرده است. استادان این مرکز و کارشناس‌های حوزه چاپ و نشر در این بازدید، استانداردهایی را که دانشجویان به صورت تئوری آموخته‌اند به صورت عملی ارایه کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط