دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۰
همایش «راز و شیراز» برگزار می‌‌شود

همایشی با نام «راز و شیراز» به مناسبت 20 مهر، روز بزرگداشت حافظ، از سوی کانون ادبی صدرا متعلق به دانشکده علوم انسانی دانشگاه علوم و تحقیقات برگزار می‌‌شود. زمان برپایی این همایش روز چهارشنبه (19 مهر) است._

حسن اصفهانی، دبیر کانون ادبی صدرا، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) توضیح داد: همایش «راز و شیراز» در قالب شعرخوانی و سخنرانی و با حضور جمعی از شاعران و استادان زبان و ادبیات فارسی برگزار می‌‌شود.

وی ادامه داد: برهمین اساس از علی امینی و سعید نوری برای حضور در این برنامه و شعرخوانی و مرتضی جام‌آبادی برای سخنرانی درباره حافظ دعوت شده است. از سوی دیگر احتمال دارد غلامحسین ابراهیمی‌دینانی نیز برای سخنرانی در این مراسم حضور یابد.

اصفهانی درباره بخش دیگر این برنامه گفت: طی فراخوانی از دانشجویان خواسته شد تا اشعار خود را با موضوع آزاد به کانون ادبی صدرا ارسال کنند. در این مراسم سروده‌های 10 شاعر برتر ارایه می‌شود و یک شعر نیز به عنوان شعر برگزیده انتخاب و به شاعر آن هدیه‌ای اهدا خواهد شد.

همایش «راز و شیراز» چهارشنبه (19 مهر) از ساعت 15 تا 17 در سالن علامه طباطبایی ساختمان علوم پایه دانشگاه علوم و تحقیقات برگزار می‌‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط