شنبه ۱ مهر ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۰
افتتاح 4 کتابخانه در کهگیلویه و بویراحمد به هفته كتاب موكول شد

مدیر روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد از تاخیر در افتتاح چهار باب کتابخانه شهری و روستایی این استان خبر داد و گفت: مراسم افتتاح این کتابخانه‌ها به‌هفته کتاب (آبان ماه) موکول شد.-

حسین گندم‌کار در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با بیان این‌که قرار بود 30 شهریور تعداد چهار باب کتابخانه شهری و روستایی در استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شوند، افزود: به ‌دلیل برخی مشکلات، مراسم افتتاح این کتابخانه‌ها به هفته کتاب (24 تا 30 آبان) موکول شد.

وی اظهار کرد: دو باب از این کتابخانه‌های جدید شهری در شهرستان یاسوج به‌نام‌های «فاطمیه» مختص حوزه علمیه خواهران و «علوم تربیتی و روان‌شناسی» و مربوط به مسایل بهزیستی‌اند.
 
گندم‌کار ادامه داد: دو باب دیگر از این کتابخانه‌های جدید روستایی نیز به‌نام‌های «برد پهن ویلایی» و «سیلاب کلاور» در توابع شهرستان یاسوج قرار دارند. 

مدیر روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از برنامه‌های تاثیرگذاری که این اداره برای ترویج کتاب و کتابخانه‌ها انجام داده، معرفی کتاب و کتابخوان‌های این استان در صدا و سیمای استان است. 

وی عنوان کرد: در صدا و سیمای استان گفت‌وگو‌ها و مناظره‌های جمعی اعضای کتابخانه‌ها، مصاحبه با یکی از اعضای کتابخانه‌ها و معرفی خدمات کتابخانه‌ای انجام می‌شود که مورد استقبال مردم فرهنگ‌دوست این استان قرار گرفته‌ است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط