سه‌شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۰
عرضه 4 هزار نسخه کتاب گویا در کتابخانه آیت‌الله خامنه‌ای قم

چهار هزار و 81 نسخه کتاب گویا با هدف گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی در دسترس اعضای کتابخانه عمومی آیت الله العظمی خامنه‌ای قرار گرفت.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی استان قم، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گفت: کتاب‌های گویا با هدف تقویت منابع بخش نابینایان کتابخانه آیت‌الله خامنه‌ای تامین شده‌اند و تمام اعضای کتابخانه می‌توانند از این منابع استفاده كنند.

علی فریدونی ادامه داد: کتاب‌های گویا در موضوعات مختلف شامل ادبیات، مذهبی، تاریخی و ... با فرمت mp3 تهیه شده‌اند.

وی با اشاره به ویژگی‌های این کتاب‌ها در کتابخانه گفت: کتاب‌های گویا براساس رده‌بندی دیویی سازماندهی و امکان جست‌وجوی رایانه‌ای نیز برای اعضا در آنها فراهم شده است.

فریدونی افزود: براساس درخواست اعضای نابینا، کتاب‌های مورد نیاز در فهرست انتظار قرار می‌گیرند و توسط گویندگان تولید می‌شوند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم اظهار كرد: برای تامین نیاز مراجعه‌كنندگان در بخش نابينايان كتابخانه آيت‌الله خامنه‌اي یک اتاقک آگوستیک در نظر گرفته شده كه با دیوارهای عایق در مقابل صدا، محیط مناسبی را برای رفع نیاز مطالعاتی اعضا فراهم كرده است.

وی اضافه كرد: كاربران می‌توانند با استفاده از امكانات موجود، جزوه، كتاب یا هرگونه منبع اطلاعاتی مورد نیاز خود را به رسانه شنیداری تبدیل كنند و از آن بهره‌مند شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط