دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۲
ناصری از اتمام نگارش زندگینامه امام علی(ع) خبر داد

مسلم ناصری از اتمام نگارش زندگینامه امام علی(ع) برای پروژه ادبی «زندگی معصومین» که توسط حوزه هنری برای بچه‌ها انجام می‌شود خبر داد.-

مسلم ناصری به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: بخشی که برعهده من بود نوشتن یک رمان مستند تاریخی درباره امام علی (ع) بود که کار نوشتن آن نزدیک به یک ماه پیش به اتمام رسید.

وی ادامه داد: در این زندگینامه که در بیش از 150 صفحه تهیه شده است از منابع اصیل استفاده و سعی کرده‌ام نگاه تازه‌تری به زندگی امام علی (ع) در تاریخ داشته باشم.

این نویسنده افزود: داستان کتاب از کودکی امام علی (ع) آغاز شده است و در آن سعی کرده‌ام کمتر به مراحل خاصی از زندگی ایشان که قبلا بارها درباره‌اش صحبت شده است بپردازم.

وی در رابطه با انجام پروژه ادبی «زندگی معصومین» توسط حوزه هنری گفت: به انجام چنین پروژه‌هایی به دید مثبت نگاه می‌کنم و در عین حال معتقدم که باید رویکرد و نگاه تازه‌تری نسبت به مذهب و دین داشته باشیم.

«مسلم ناصری»، متولد سال 1351 در شهرستان كاشمر است. اين نويسنده بيش از 50 كتاب برای كودكان و نوجوانان نوشته كه برخی از آن‌ها موفقيت‌هايی را برايش به ارمغان آورده‌اند.

«از بم تا بم»، «ملاقات در شب بارانی»، «لبخند در غربت»، «شبی با صدای حنجره»، «تنهاتر از پدر»، «جنگ‌جوی جوان» و «مسافر شهرهای بی‌نشان» برخی از كتاب‌های اوست. ناصری برای «مسافر شهرهای بی‌نشان»، برنده‌ی جايزه‌ كتاب سال وزارت ارشاد (1383) و كتاب سال مجله‌ی سلام‌بچه‌ها شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها