پنجشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۱
«چهارخانه و خاله کشمشی» از طاهره ایبد وارد بازار کتاب می شود

کتاب پنج‌جلدی «چهارخانه و خاله کشمشی» از جدیدترین کارهای طاهره ایبد برای خردسالان است که به زودی وارد بازار کتاب می شوند.-

طاهره ایبد در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، درباره این مجموعه توضیح داد: مجموعه پنج جلدی «چهار خانه و خاله کشمشی» را سفر و شخصیت‌های پیوسته به هم وصل می‌کند. می‌توان گفت سفر موضوع کلی این مجموعه است که از قصه‌های شناختی برای مخاطب خردسال است.

وی مجموعه «عروسیه عروسیه» را از دیگر کارهای دردست چاپش خواند و گفت: مجموعه داستان «عروسیه عروسیه» که بناست نشر دانش نگار آن را چاپ کند برای مخاطب خردسال است، تصویرگری آن را اکبر نیکانپور انجام داده و در مرحله صفحه آرایی است.

این نویسنده ادامه داد: مجموعه‌ دوجلدی «محاکمه یک گربه بدبخت» که «آقای كلک» و «برو بالا، بيا پايين» عنوان مجلدهای آن هستند کار طنز کودک است که بناست در کنار كتاب «نگذاريد فرار كند» که برای همين گروه سنی نوشته شده توسط نشر شهر، راهی بازار كتاب شود.

ایبد افزود: کار دیگرم کتاب «دلنگ دلنگ» است که توسط انتشارات منظومه خرد منتشر می‌شود. این کتاب کار خردسال و یک کار ریتمیک است که دیالوگ های آن موسیقی دارند.

وی در پایان گفت: همچنین درحال کار روی جلد بعدی «پریانه‌ها» و جلد دوم «ویز ویز پشه» هستم که هنوز زمان چاپشان قطعی نشده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها