شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۰
كسي ما را نمي‌شناسد

رییس کتابخانه‌ شهید بهشتی شهرستان تاکستان گفت: کتابخانه عمومی شهید بهشتی تاکستان قزوین در موقعیت جغرافیایی خوبی قرار ندارد و برای اغلب ساکنان این منطقه شناخته شده نیست.-

کلثوم میرزاحسینی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: کتابخانه شهید بهشتی در جنوب شهر تاکستان قرار دارد و دارای چهار هزار و 900 عضو فعال است، در حالی که بسياري از فرهیختگان این شهر، از ساکنان شمال شهر تاکستانند.

وی ادامه داد: این کتابخانه با زیر بنای 1950 متر مربع از فضای فیزیکی مطلوبی برخوردار است اما اعضای این کتابخانه مطابق پیش‌بینی‌ها گسترش نیافته است، زیرا رفت‌و آمد برای علاقه‌مندان به کتابخانه بسیار مشکل است.

رییس اداره کتابخانه‌های شهرستان تاکستان گفت: برای حل این مشکل به شهرداری تاکستان پیشنهاد داده‌ایم تا وسیله نقلیه عمومی مناسبی را در اختیار اعضای این کتابخانه قرار دهد اما تاکنون شهرداری در اين باره اقدامی نکرده است.

میرزاحسینی با بیان این‌که کتابخانه شهید بهشتی تاکستان 26 هزار نسخه کتاب دارد، عنوان کرد: در این کتابخانه به‌ مناسبت‌ها مختلف نظیر «روز زن» و «دهه فجر» نمایشگاه تازه‌های کتاب برگزار می‌شود. ‌

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط