پنجشنبه ۸ تیر ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۰
ساخت چهار کتابخانه در شهرستان لنجان

مدیر کتابخانه‌های عمومی لنجان در استان اصفهان از ساخت چهار کتابخانه روستایی و شهری در این شهرستان خبر داد._

فرزانه خدادادی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: ساخت کتابخانه در روستای «مورکان» با 380 مترمربع زیربنا نخستین اولویت ساخت کتابخانه روستایی است که در این شهرستان پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: زمین این کتابخانه از سوی بهیاری روستا اهدا شده است و از طریق اعتبارات محلی، خیران و دهیاری‌ها ساخته خواهد شد.

خدادادی با اشاره با ساخت کتابخانه در روستای «کچویه»گفت: زمین این کتابخانه در فضایی به وسعت 500 مترمربع از سوی دهیاری کچویه اهدا شده است.

وی با اشاره به ساخت یک باب کتابخانه در شهر «چمگردان» یادآور شد: زمین این کتابخانه به وسعت 500 مترمربع از سوی شهرداری به نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان لنجان واگذار شده است.

به گفته مدیر کتابخانه‌های عمومی لنجان، ساختمان این کتابخانه با همکاری شهرداری و سازمان نظام‌مهندسی لنجان در سه طبقه طراحی شده و از محل اعتبارات نیم‌درصد درآمد شهرداری ساخته می‌شود.

خدادادی در بخش دیگر سخنان خود از ساخت یک باب کتابخانه در شهر سده نیز خبر داد و افزود: با مساعدت شورای اسلامی و شهرداری سده زمینی به وسعت سه هزار مترمربع به اداره کتابخانه‌های عمومی لنجان برای ساخت کتابخانه استاندارد واگذار شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط