شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۹
نقد «روان‌شناسی تبلیغات تجاری» در سرای اهل قلم

نشست نقد و بررسی کتاب «روان‌شناسی تبلیغات تجاری» عصر امروز (2 اردیبهشت) در سرای اهل قلم برگزار می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، این نشست با حضور پرویز درگی، محمود محمدیان، فرید فروزفر (ویراستار کتاب) و سپیده باطبی (دبیر این نشست) در سراي اهل قلم خانه كتاب برگزار می‌شود.

در این نشست مترجم اثر حضور ندارد و ویراستار کتاب و دو منتقد به بررسی اثر می‌پردازند.

کتاب «روانشناسی تبلیغات تجاری» اثری است از ماكس ساترلند که با ترجمه سينا قربانلو از سوی انتشارات «مبلغان» منتشر شده است.

نشست نقد و بررسي کتاب «روانشناسی تبلیغات تجاری» از ساعت 17 تا 19 امروز (2 اردیبهشت) در سراي اهل قلم، واقع در خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه‌نصیر، شماره 2 برگزار می‌شود و حضور برای عموم آزاد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها