یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۵
هيرمندي «شگفت‌زده» را براي آخرين بار بازبيني كرد

رضي هيرمندي از پايان كار ويرايش نهايي رمان «شگفت‌زده» اثر «برايان سلزنيك» خبر داد.

ايبنا نوجوان: «شگفت‌زده» درباره‌ي پسر نوجواني به نام«بـِن» است كه پس از مرگ مادرش با خاله و دايي خود زندگي مي‌كند. او هرگز پدرش را نديده و او را نمي‌شناسد؛ اما بعد از مرگ مادرش تصميم مي‌گيرد پدرش را پيدا كند و در اين مسير اتفاقات عجيبي براي او مي‌افتد. اتفاقاتي كه وقتي مخاطب آن‌ها را مانند قطعات پازل كنار هم مي‌گذارد به نتايج جالبي دست پيدا مي‌كند.

رضي هيرمندي اظهار درباره‌ي زمان انتشار اين كتاب به خبرنگار ما گفت: قرار است
انتشارات افق اين كتاب را در زمان برپايي نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران در ارديبهشت ماه سال 91 در كتاب‌فروشي‌ها عرضه كند.

«سلزنيك» در نگارش كتاب «شگفت‌زده» هم مانند اثر ديگرش «اختراع هوگو كابره» تصوير و متن را تركيب كرده است. «اختراع هوگو كابره» نيز با ترجمه‌ي هيرمندي و توسط انتشارات افق منتشر شده است.

هيرمندي در در بخش ديگري از اين مصاحبه با از پايان ترجمه‌ي كتاب Every Thing On It اثر شل سيلور استاين خبر داد و گفت: در حال حاضر هنوز ناشر اين مجموعه‌ شعر مشخص نشده است.

مترجم
مجموعه‌ي «آقاي گام» خبر خوشي هم درباره‌ي اين مجموعه داشت. او درباره‌ي اين اثر تحسين‌شده گفت: شوراي كتاب كودك نام يك جلد از مجموعه‌ي آقاي گام با عنوان «درنده‌ي لامونيك بيبر» را به عنوان اثر برگزيده‌ي خود در بخش «معرفي ويژه» اعلام كرده است و اين خبر در مراسمي كه روز چهارشنبه از سوي اين نهاد برگزار مي‌شود، اعلام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها