كتاب «آشنایی با اقتصاد رسانه» نوشته «گیلیان دویله» با ترجمه «محمد نعمتی» و «روحالله کهن هوش» از سوی انتشارات دفتر مطالعات برنامهریزی رسانهها منتشر شد.-
«محمدمهدی انصاری» مدیرکل دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها، در یادداشتی بر این کتاب، درباره ویژگی جالب توجه این اثر مینویسد:«نکته جالب توجه در مورد کتاب حاضر این است که مطالعه آن حتی برای کسانی که با اصول علم اقتصاد آشنایی تحصصی ندارند، مفید بوده و به سوالات آنان در ارتباط با تعامل با اقتصاد و رسانه پاسخ میدهد.»
چاپ نخست کتاب آشنایی با اقتصاد رسانه با شمارگان 1500 نسخه، 328 صفحه و به بهای 40000 ریال از سوی دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها روانه بازار نشر شد.
نظر شما