چهارشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۸
قدرداني از مدارس فعال حوزه كتاب در استان البرز

اداره كل آموزش و پرورش استان البرز در ايام دهه فجر از مدارسي كه در هفته كتاب سال جاري از نمايشگاه تخصصي اين استان بازديد كردند و با اجراي برنامه‌هاي متعدد در ترويج فرهنگ كتاب و كتابخواني در ميان دانش‌آموزان فعال بودند، قدرداني مي‌كند.-

عبدالكريم رستمي، كارشناس مسوول فرهنگي ـ هنري اداره كل آموزش و پرورش استان البرز، در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، با اعلام اين خبر اظهار كرد: در هفته كتاب سال جاري حدود شش هزار دانش‌آموز و دو هزار نفر از كادر آموزشي و كارمندي مدارس استان البرز از نمايشگاه تخصصي كتاب اين استان بازديد كردند. اداره كل آموزش و پرورش استان البرز در ايام دهه فجر با برگزاري مراسم ويژه‌اي از اين مدارس قدرداني خواهد كرد.

وي ادامه داد:  اداره كل آموزش و پرورش استان البرز نيز در ايام دهه فجر، كمك‌ نقدي 100 ميليون ريالي خود را كه پيش از اين تعهد داده بود، به حساب اين مدارس واريز خواهد كرد.

كارشناس مسوول فرهنگي ـ هنري اداره كل آموزش و پرورش استان البرز در پايان گفت: افزايش سرانه كتاب، ترويج فرهنگ كتاب و كتابخواني در ميان مدارس و ايجاد انگيزه در دانش‌آموزان و فرهنگيان براي حضور در نمايشگاه‌هاي كتاب، از جمله اهداف اداره كل آموزش و پرورش استان البرز از برپايي مراسم تجليل و ارايه كمك‌هاي نقدي به مدارس فعال درحوزه كتاب محسوب مي‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط