چهارشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۲
رسته ناشران الكترونيك به اتحاديه ناشران و كتابفروشان اضافه مي‌شود

مجمع امور صنفي با افزودن رسته ناشران الكترونيك به اتحاديه ناشران و كتابفروشان تهران موافقت كرد. در صورت موافقت كميسيون هيات عالي نظارت وزارت صنعت، معدن و تجارت اين رسته به طور رسمي به اتحاديه مي‌پيوندد.-

دبير اتحاديه ناشران و كتابفروشان تهران به خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، گفت: در صورت تصويب كميسيون هيات عالي، افراد فعال در حوزه نشر و فروش محصولات ديجيتالي و الكترونيكي نيز تحت پوشش اتحاديه فعاليت مي‌كنند.

محمود آموزگار افزود: اكنون صنعت نشر جهان به سوي الكترونيكي و ديجيتالي شدن حركت مي‌كند و در اين ميان از ناشران فعال در اين حوزه بايد حمايت شود.

وي با اشاره به راي مثبت كميسيون حقوقي مجمع امور صنفي درباره پيوستن رسته ناشران الكترونيك به اتحاديه ناشران و كتابفروشان،‌ اظهار كرد: اين ناشران پيش از اين به عنوان زيرمجموعه مجمع ناشران الكترونيك فعاليت مي‌كردند و اكنون تحت پوشش اتحاديه نيز قرار مي‌گيرند.

آموزگار با اشاره به نتايج حضور ناشران الكترونيك در اتحاديه ناشران و كتابفروشان، يادآور شد: حضور اين رسته كمك مي‌كند ناشران از روش‌هاي سنتي فاصله بگيرند، سطح خود را بالا ببرند و با مسايل نشر الكترونيك آشنايي بيشتري داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها