چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۲
فرهنگسراي انقلاب، ميزبان نمايشگاه كتاب به مناسبت ميلاد امام رضا(ع)

فرهنگسراي انقلاب اسلامي به مناسبت ميلاد امام رضا(ع) نمايشگاه كتابي را با بيش از 300 عنوان اثر در حوزه‌هاي مختلف برپا كرده است./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي انقلاب اسلامي، اين نمايشگاه از امروز(13 مهرماه) با همكاري انتشارات آستان قدس رضوي به مدت 10 روز برپاست.

در اين نمايشگاه كه از ساعت 8 تا 18 برگزار خواهد شد، بيش از 300 عنوان كتاب در موضوع‌هاي مذهبي، كودك و نوجوان، روان‌شناسي، داستاني، علمي و .... با تخفيف 30 درصد ارايه مي‌شوند.

در فرهنگسراي انقلاب اسلامي همچنين جشني با همت دختران كانون ميعاد اين فرهنگسرا با عنوان «تمام غريبان تو را مي‌شناسند» شنبه(16 مهر) از ساعت 16 تا 18 در سالن فجر برگزار خواهد شد. اين جشن ويژه دختران و بانوان است.
در اين جشن گروه بين‌المللي ميقات به سرپرستي علي‌اصغر آقازاده به اجراي تواشيح مي‌پردازند. مولودي‌خواني، سخنراني سميه حسين‌علي، كارشناس مذهبي، پخش نمآهنگ با موضوع امام رضا(ع) و برپايي مسابقه، از جمله برنامه‌هايي‌اند كه در اين جشن اجرا خواهند شد.

فرهنگسراي انقلاب اسلامي در بزرگراه شهيد نواب صفوي، تقاطع خيابان کميل شرقي قرار گرفته است. علاقه‌مندان براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره‌هاي 9-55419057 تماس بگيرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط