پنجشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۳
دزفولي‌ها «سلام بر ابراهيم» را مي‌خوانند

مركز فرهنگي دفاع‌مقدس دزفول، مسابقه كتابخواني با محوريت كتاب «سلام بر ابراهيم» شامل زندگي‌نامه شهيد ابراهيم هادي را در اين شهر آغاز كرده است. افراد شركت‌كننده در اين مسابقه، به عضويت كتابخانه تخصصي دفاع‌مقدس دزفول درمي‌آيند._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) اين اثر دفاع‌مقدس، در حاشيه مراسم شب‌هاي قدر در مصلاي نماز جمعه و مساجد شهر دزفول با تخفيف 10 درصد، به همراه سوالات و پاسخنامه مربوط به كتاب «سلام بر ابراهيم» عرضه شده است. 

اين مسابقه كتابخواني، بيشتر مورد استقبال بانوان دزفولي قرار گرفته است.

تمامي شركت‌كنندگان در مسابقه كتابخواني «سلام بر ابراهيم» توسط مركز فرهنگي دفاع‌مقدس دزفول، به عضويت رايگان كتابخانه تخصصي دفاع‌مقدس در اين شهر در خواهند آمد و برگزيدگان، همزمان با هفته دفاع‌مقدس امسال معرفي و قدرداني خواهند شد.

كتاب «سلام بر ابراهيم» دربرگيرنده زندگي‌نامه شهيد ابراهيم هادي و 72 خاطره درباره او، توسط موسسه شهيد ابراهيم هادي منتشر شده و تاكنون به چاپ هجدهم رسيده است. 

ابراهيم هادي از نيروهاي لشكر 27 محمد رسول الله (ص) و سپاه گيلان غرب بود. او در یکم اردیبهشت ماه سال 1336 دیده به جهان گشود و سال 1361 در عملیات والفجر مقدماتی در منطقه فکه به شهادت رسيد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها