شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۰
آواي قرآن با «طراوت عفاف» در نمايشگاه قرآن پيچيد

«آواي قرآن» انتشاراتي است كه به چاپ تاليفات «ابوالفضل بهرام‌پور» مترجم و مفسر قرآن كريم اختصاص دارد. غرفه اين ناشر براي سومين سال با آثار وي از جمله «طراوت عفاف» به نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم كتاب آمده است.*

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، دوره هشت جلدي «نسيم حيات» تأليف ابوالفضل بهرام‌پور كه تفسير قرآن كريم به زباني روان و ساده محسوب مي‌شود، در دوره‌هاي هشت جلدي و 30 جلدي (چاپ هر سوره در يك جلد) با تخفيف 20 درصدي در نوزدهمين نمايشگاه قرآن عرضه‌ مي‌شود.

خلاصه اين تفاسير كه به دو صورت 8 و 30جلدي به مخاطبان عرضه مي‌شوند نيز در يك جلد گردهم آمده و با نام «تفسير مبين» در اين غرفه موجودند.

همچنين دوره پنج جلدي «حق با كي است؟» كه به شرح مناظره بين مذاهب اسلامي و وهابيت مي‌پردازد نيز يكي ديگر از تاليفات ابوالفضل بهرام‌پور محسوب مي‌شود.

«طراوت عفاف» نام كتاب تازه منتشر شده اين انتشارات است كه تفسير سوره نور و تفسير سوره احزاب را شامل مي‌شود و بيشتر مطالب آن در موضوع حجاب است.

ابوالفضل بهرام‌پور كه ترجمه قرآن كريم را در كارنامه خود دارد، كتاب «آموزش ترجمه قرآن و نكات تفسيري» را براي كساني كه علاقه‌مند به كار ترجمه قرآنند، به‌صورت گام به گام در پنج جلد گردهم آورده و اين اثر به چاپ دوم نيز رسيده است.

غرفه «آواي قرآن» در راهرو الف، ورودي 7، بخش نشر مكتوب واقع شده است.

نوزدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم تا جمعه (4 شهريور) با شعار «قرآن، كتاب بيداري اسلامي» در مصلاي امام خميني(ره) تهران برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها