یکشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۹
«از ايمان تا ايمان» با مسلمانان سخن مي‌گويد

قرآن كريم مخاطب همه اقشار جامعه است و از مخاطبان خود نه با يك صفت، بلكه با صفات متفاوت ياد مي‌كند. اين صفات براي مسلمانان و غيرمسلمانان نيز متفاوتند. كتاب «از ايمان تا ايمان» به تفسير آياتي از قرآن كريم پرداخته كه خداوند در آن آيات، مسلمانان را مخاطب خود قرار داده است./

بتول جهان‌بخش(جعفري)، مولف كتاب «از ايمان تا ايمان» در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، با بيان اين مطلب اظهار كرد: آياتي كه خداوند مسلمانان را مخاطب خود قرار داده است، با «يا ايها‌الذين آمنوا» آغاز مي‌شوند. اين آيات پيام‌ها، بشارت‌ها و فرامين الهي را دربردارند تا مسلمانان آنها را بخوانند و با احكام و آموزه‌هاي قرآني آشنا شوند.

وي با اشاره به اين كه مسلمانان با تفكر در اين آيات با تمام احكام دين مبين اسلام آشنا مي‌شوند، ادامه داد: بيش از 100 آيه در قرآن كريم وجود دارند كه با «يا ايها‌الذين آمنوا» شروع مي‌شوند.

مولف كتاب «از ايمان تا ايمان» تصريح كرد: غيبت كردن، تهمت زدن، حسادت و برچسب زدن، از جمله رفتارهايي‌اند كه مسلمانان با مطالعه اين كتاب با آثار سوء و پيامدهاي اخلاقي آنها آشنا مي‌شود. همچنين عدالت، تعاون، نماز و احسان نيز از جمله رفتارهاي پسنديده‌اي محسوب مي‌شوند كه در اين نوشتار بر اساس آياتي كه با «يا ايها‌الذين آمنوا» در قرآن كريم شروع مي‌شوند، توضيح داده شده‌اند.

جهان‌بخش(جعفري) در پايان از تاليف كتاب «از آدم تا خاتم» خبر داد و گفت: اين اثر كه به معرفي تمام پيامبران الهي، از آدم تا پيامبر اكرم(ص) مي‌پردازد، به زودي راهي بازار نشر خواهد شد.

چاپ نخست كتاب «از ايمان تا ايمان» اثر بتول جهان‌بخش(جعفري) در شمارگان 2200 نسخه، 504 صفحه و بهاي 90 هزار ريال به زودي از سوي انتشارات سفير اردهال راهي بازار نشر مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط