پنجشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۸:۰۰
به روزرساني نرم‌افزار قرآني سايت عرفان

صفحه قرآن سايت عرفان پايگاه اطلاع‌رساني دفتر آيت‌الله استاد حسين انصاريان به مناسبت ماه مبارك رمضان، بخش‌هاي ويژه‌اي را به طور آنلاين بارگذاري و فعال كرد._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومي و امور بین‌الملل موسسه دار المعارف‌الشیعی، آيت پيمان، مدير موسسه دار‌المعارف الشيعي، با بيان اين مطلب اعلام كرد: كاربران اينترنتي علاقه‌مند به قرآن مي‌توانند در بخش قرآن پايگاه عرفان از متن، ترجمه، تفسير و صوت و ترتيل قرآن كريم با ترجمه استاد حسين انصاريان با قابليت جست‌وجوي پيشرفته استفاده كنند.

وي ويژگي‌هاي ديگر اين نرم‌افزار آنلاين را معرفي سوره‌هاي قرآن كريم و ترتيل كل قرآن همراه با دكلمه متن ترجمه آيات، ذكر كرد.

پيمان افزود: در اين نرم‌افزار بخش جديدي به عنوان «تلاوت نور» در رمضان امسال اضافه شده است كه تلاوت‌هاي ممتاز 14 نفر از قاريان برجسته و صاحب‌نام مصري و ايراني را به‌صورت صوتي و تصويري ارايه مي‌كند.

وي افزود: 172 جلسه تفسير آيات قرآن كريم و 124 جلسه دروس تفسير نهج‌البلاغه استاد انصاريان به‌صورت متن مكتوب و صوتي در سايت عرفان قرار گرفته‌اند. اين تفاسير با نگاهي جديد به مضامين قرآن و نهج البلاغه و رويكرد عرفاني، اخلاقي و تربيتي‌اند و نكات بديعي را دربر دارند.

كاربران اينترنتي مي‌توانند با مراجعه به نشاني اينترنتي www.Erfan.ir از مضامين اين نرم‌افزار استفاده كنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط