دوشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۳
برپايي نمایشگاه کتاب ايران در هفته دوستی شهر گوراژده

نمایشگاه کتاب رایزنی فرهنگی جمهوري اسلامي ایران در نخستين روز برگزاری «فستیوال هفته دوستی شهر گوراژده» تركيه افتتاح شد. اين جشنواره تا هشتم مرداد سال جاري ادامه دارد./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از اداره كل روابط عمومي و اطلاع‌رساني سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، این جشنواره شامل بخش‌های مختلف فرهنگی و هنری است. امسال رایزنی فرهنگی ایران برای نخستين‌بار در بخش نمایشگاه کتاب این جشنواره حضور دارد. 

مجموعه انتشارات رایزنی فرهنگی ایران در سارایوو، نسخه‌هایی از منشورات رایزنی‌های فرهنگی جمهوري اسلامي ايران در زاگرب و بلگراد و مجموعه انتشارات موسسه ابن سینا، در غرفه ایران به نمايش درآمده‌اند.

بنیاد آموزشی و پژوهشی ملاصدرا نیز مجموعه انتشارات خود را در غرفه مشترک با رایزنی فرهنگی ایران عرضه کرده است. ضمن آن که مجلات و منشورات بنیاد اندیشه اسلامی در اين غرفه فوق عرضه شده‌اند. شهردار شهر گوراژده این نمایشگاه را افتتاح كرد.

علاوه بر غرفه نمایندگی فرهنگی ایران، موسسه فرهنگی «گون گورن» از کشور ترکیه و انتشارات «معظم شاهین پاشیچ» بوسنی نیز در این نمایشگاه حضور فعال و گسترده‌ای دارند.
 
این نمایشگاه تا هشتم مرداد ماه به فعاليت خود ادامه مي‌دهد. 

اتاق دوستی ایران و بوسنی که نتيجه توافقات رایزنی فرهنگی جمهوري اسلامي ایران در سارایوو و مرکز فرهنگی شهر گوراژده است، ششم مرداد در جریان فستیوال دوستی گوراژده به طور رسمي آغاز به کار خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط