دوشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۱
شعر و کتاب در ماندگاری فرهنگ نقش اساسی دارند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در دیدار با پیشکسوتان این استان و اعضای انجمن ادبی نور اراک، با تاکید بر تلاش برای افزایش قعالیت‌های ادبی استان مرکزی گفت: شعر و کتاب در ماندگاری و انتقال فرهنگ نسل‌های گذشته به آینده نقش به‌سزایی دارند./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، مصطفی مشایخی در این دیدار افزود: شعر همیشه در نزد ایرانیان دارای جایگاه بالا و والایی بوده و همیشه در زمان‌های مختلف شاهد سرودن اشعار گران‌قدر توسط شاعران بوده‌ایم. 

وی گفت: با توجه به راه اندازی مجتمع فرهنگی هنری در سطح استان، شاعران استان می توانند برنامه‌های فاخر و ارزشمند خود را در این مکان اجرا كنند.

مشایخی افزود: فعالیت انجمن‌های شعر استان مرکزی و به ویژه شهر اراک در سال گذشته رضایت بخش بوده که برای افزایش کمی و کیفی آن در سال جاری باید بیش از پیش برنامه ریزی و تلاش کرد. 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی همچنین گفت: این اداره کل برای حمایت و چاپ آثار فاخر شاعران استان مرکزی باهماهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي آمادگی کامل دارد و امیدواریم مطبوعات استانی نیز برای انتشار آثار شاعران استان در هفته نامه‌های محلی همت بیشتری كنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها