چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۵
روايت‌های طنزگونه «برجيس» از حيوانات جنگل

«قصه‌هاي جنگل» اثر «تورنتون دبليو.برجيس» عنوان جديدترين مجموعه كتاب انتشارات قدياني براي كودكان است كه شش جلد آن روانه بازار نشر شده است. شخصيت‌هاي قصه‌هاي جنگل حيواناتي اند كه بچه‌ها را ميان روياها و واقعيت‌هاي جنگل پيش مي‌برند./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، شش جلد از مجموعه كتاب‌هاي «قصه‌هاي جنگل» با عنوان‌هاي «دني موشه»، «بابا قورباغه»، «جكي زبله»، «روباه قرمزه»، «سنجاب پرچانه» و «خرگوش دُم كاكلي» با ترجمه سعيدا زندیان بر پيشخان كتابفروشي‌ها قرار گرفته اند.

قصه‌هاي جنگل با «دني موشه» آغاز مي‌شود؛ موش چاق و چله‌اي  كه شكار خوبي براي حيوانات گرسنه جنگل به حساب مي‌آيد. دني بيشتر وقتش در جنگل صرف فرار از چنگال هوتي جغده مي‌شود.

كودكان گروه سني «ب» و «ج» مخاطبان اصلي قصه‌هاي جنگل هستند و بچه‌ها در اين مجموعه با شخصيت‌هايي مثل قورباغه، سنجاب و خرگوش داستان‌ها همراه مي‌شوند. مجموعه قصه‌هاي جنگل در قالب رمان‌هاي كودكان انتشارات قدياني منتشر شده و هر يك از جلدهاي آن به‌صورت اپيزودهاي كوتاه نوشته شده است.

تورنتون دبليو.برجيس در قصه‌هاي جنگل، طبيعت جنگل و حيواناتش را با نوعي طنز كودكانه روايت مي‌كند و در جلدهاي مختلف، توامان روايتي در مرز واقعيت و خيال‌هاي كودكانه پيش مي‌برد. 

نويسنده در كتاب «روباه قرمزه» در عين ارايه نمايي از ويژگي‌هاي يك روباه، بچه‌ها را با شيطنت‌ها و بازي‌گوشي‌هاي اين حيوان همراه مي‌كند. 

هر يك از كتاب‌هاي مجموعه قصه‌هاي جنگل در 1650 نسخه و با قيمت 3000 تومان از سوي انتشارات قدياني منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها