چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۷
آشنايي نمايندگان اتحاديه‌هاي صنفي با شهرك‌هاي صنعتي

مديرعامل شركت شهرك چاپ و نشر از بازديد نمايندگان تشكل‌هاي صنفي از شهرك‌هاي صنعتي منطقه اسلامشهر و احمدآباد مستوفي خبر داد و گفت: اين بازديد فردا(23 تير) با هدف آشنايي اصناف با شيوه‌هاي مديريتي شهرك‌هاي صنفي انجام مي‌شود._

احمد ابوالحسني با اعلام اين خبر به خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، گفت: آگاهي از شيوه‌هاي مديريتي يك شهرك صنعتي كار آساني است و اصناف بايد با اطلاع از اين فعاليت‌ها، برنامه‌ريزي‌هاي خود را انجام دهند.

وي افزود: در اين بازديد، نمايندگان اتحاديه‌هاي چاپخانه‌داران، صحافان، ليتوگرافان، ناشران و كتابفروشان و صباغان حضور دارند.

ابوالحسني با بيان اينكه بسياري از شهرك‌هاي صنعتي در اجرا دچار نواقص و مشكلات مختلفي هستند، اظهار كرد: آشنايي با نقاظ ضعف و قوت اين شهرك‌ها، چگونگي برخورد با حوادث و رخدادهاي مختلف و ... از جمله برنامه‌هايي است كه در اين بازديد يك روزه پيش‌بيني شده است.

وي تصريح كرد: اين شهرك‌ها مي‌توانند به طور تخصصي نيازهاي دست‌اندركاران بخش‌هاي مختلف چاپ و نشر را در يك محيط مشخص برطرف كنند.

به گفته ابوالحسني، شهرك چاپ و نشر در منطقه احمدآباد مستوفي قرار دارد و درصدد است با تجميع دست‌اندركاران چاپ و نشر، فضايي حرفه‌اي براي آنان ايجاد كند.

مراسم بازديد از شهرك‌هاي صنعتي منطقه اسلامشهر و احمدآباد مستوفي، فردا (پنج‌شنبه 23 تير) برگزار مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها