سه‌شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۲
وزیر ارشاد: کتاب‌های مروج فرهنگ حجاب حمایت می‌شوند

سيدمحمد حسيني، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در حاشيه مراسمی که به مناسبت روز حجاب و عفاف برگزار شده بود، از حمايت اين وزارتخانه از انتشار كتا‌ب‌هايي كه به ترويج حجاب و عفاف می‌پردازند ‌خبر داد و تاکید کرد که وزارت ارشاد بر اساس وظايف قانوني خود، مانع انتشار آثار مروج بدحجابی خواهد شد./

حسيني به خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، گفت: براساس مصوبه شوراي عالي انقلاب فرهنگي، وظيفه داريم تا از افراد و محصولات فرهنگي كه مروج ارزش‌هاي اصيل اسلامي از جمله حجاب و عفاف اند، حمايت كنيم.

وي ادامه داد: در اين زمينه كتاب‌هايي كه به ترويج بحث حجاب بپردازند را خريداري كرده و به كتابخانه‌هاي سراسر كشور ارسال مي‌كنيم.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي همچنين به وظیفه این وزارتخانه برای جلوگیری از انتشار کتاب‌های مروج بی‌حجابي اشاره کرد و ادامه داد: از طريق سلبي هم نسبت به محصول‌هاي فرهنگي نظارت داريم و با  آثاري كه به ترويج بي‌حجابي و بدحجابي بپردازند برخورد مي‌كنيم.

وی ادامه داد: برخي ناشران نسبت به تذكرهاي نظارتي برای رفع اين گونه موارد، داد و فرياد راه‌ مي‌اندازند، اما وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي بر اساس قانون به وظيفه خود عمل خواهد كرد.

مراسم روز حجاب و عفاف صبح امروز، سه‌شنبه 21تیر، در یکی از تالارهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد. در این مراسم از «نقشه مد و لباس كشور»رونمایی شد و در اين مراسم حميدرضا شاه‌آبادي رييس «كارگروه مد و لباس كشور» وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي نيز درباره اهميت حفظ حجاب و عفاف سخنراني كرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط