دوشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۵
حضور فعال نوجوان اهوازی در برنامه‌های تابستاني کتاب‌خانه‌‌ی کوثر

كتاب‌خانه‌ي عمومي كوثر اهواز با برنامه‌هاي متنوع تابستاني به استقبال اوقات فراغت دانش‌آموزان رفته است.

ايبنا نوجوان: ريیس اداره‌ي کتاب‌خانه‌های عمومی اهواز گفت: کتاب‌خانه‌ي کوثر دارای بخش مجزای کودکان و نوجوانان است و با توجه به اطلاع‌رسانی خوبی که تا به‌حال صورت گرفته، بچه‌ها از این بخش به‌خوبي استقبال كرده‌اند و کتاب‌خانه بسیار فعال است.

خانم احمدی، از جمله‌ي برنامه‌هاي اوقات فراغت این کتاب‌خانه به  برگزاری کلاس‌های قصه‌گویی، مثنوی‌خوانی و قصه‌خواني توسط مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اشاره كرد. 

شاهنامه‌خوانی، شعرخوانی، داستان‌نویسی، خلاصه‌نویسی کتاب و  اجرای نمایش عروسکی، از ديگر برنامه‌هاي اوقات فراغت كتاب‌خانه‌ي كوثر اهواز است.

پرورش مهارت‌های فکری کودکان با استفاده از داستان‌های آموزنده، تفسیر جزء 30 قرآن براي بچه‌ها، برگزاری کارگاه اندیشه برای کودکان با استفاده از کتاب کارگاه اندیشه، آموزش مشاعره، نيز از ديگر برنامه‌هايي بوده كه كودكان و نوجوانان از آن استفاده كرده‌اند. 

ريیس اداره‌ي کتاب‌خانه‌های عمومی اهواز در پايان گفت: برنامه‌ریزی برای اجراي برنامه‌های جدیدتر و متنوع‌تر برای مدت باقی‌مانده از فصل تابستان ادامه دارد و پيش‌بيني مي‌كنيم كه استقبال بچه‌ها از اين برنامه‌ها ادامه يابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها