جمعه ۱۷ تیر ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۹
«ايمني و بهداشت» و  «يادگيري الكترونيكي» به بازار نشر مي‌آيند

نايب رييس موسسه انتشارات مركز آموزش و تحقيقات صنعتي ايران از پايان مراحل انتشار دو عنوان كتاب اين مركز با عناوين «ايمني و بهداشت» و «يادگيري الكترونيكي» خبر داد و گفت كه اين آثار به زودي منتشر مي‌شوند._

مهندس محسن افضلي در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)عنوان كرد: كتاب «ايمني و بهداشت» به قلم صمد باروج در حوزه بهداشت صنعتي و حرفه‌اي ويژه دانشجويان و واحدهاي صنعتي نوشته شده است.

وي در ادامه افزود: كتاب «يادگيري الكترونيكي» ترجمه سعيد صفايي‌موحد و هديه محبت است كه به منظور آموزش مباحث الكترونيكي و صنعتي دنيا و آموزش مجازي مباحث صنعتي ترجمه شده است.

افضلي اضافه كرد: موسسه انتشارات آموزش و تحقيقات صنعتي ايران هر سال كتاب‌هايي در حوزه‌هاي مديريت، كيفيت، فني ـ مهندسي، رايانه، حقوق و بازرگاني براي عموم، دانشجويان و واحدهاي صنعتي منتشر مي‌كند.

افضلي، برخي از كتاب‌هاي منتشر شده موسسه انتشارات مركز آموزش و تحقيقات صنعتي ايران را «اصول و فنون مميزي»، «فرهنگ لغات و اصطلاحات مديريت»،‌ «استانداردهاي شركتي»، «فكر بهبود»، «مديريت تكنولوژي و توسعه»، «مديريت مشاركتي»، «نقش مديريت در بهبود سلامت اداري»، «اصول سرپرستي» و «مديريت بحران» معرفي كرد.

نايب رييس موسسه انتشارات مركز آموزش و تحقيقات صنعتي ايران در ادامه افزود: اين انتشارات تا سال 72 به صورت دولتي تحت نظارت وزارت صنايع و معادن ايران فعال بود، اما از آن پس تاكنون توسط بخش خصوصي اداره شده و توانسته بيش از 250 عنوان كتاب به بازار نشر ارايه كند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها