سه‌شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۱:۳۱
كتاب فصل هدايتگر است

مدير پروژه تاليف كتاب «آيين‌هاي تصميم‌گيري در حقوق اداري» در آيين پاياني شانزدهمين دوره جايزه كتاب فصل عنوان داشت: برپايي چنين برنامه هايي علاوه بر فراهم كردن زمينه‌‌هاي ايجاد ترغيب در مولفان و مترجمان براي توليد آثار بيشتر و بهتر، مخاطبان را به وجود آثار متعدد در حوزه‌هاي مختلف آگاه و آنان را به سمت مطالعه هدايت مي‌كنند./

مرتضي نجابت‌خواه در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، در اين باره اظهار داشت: اين نوشتار به عنوان نخستين اثر در حوزه تصميم‌گيري‌هاي اداري محسوب مي‌شود كه منجر به تدوين پيش‌نويس قانون عام اداري شده است.

نجابت‌خواه اظهار داشت: محتواي كتاب «آيين‌هاي تصميم‌گيري در حقوق اداري» از سوي نهادهاي دولتي در حال بررسي است و در صورت تاييد از سوي اين نهادها، به دليل دربرداشتن قانون آيين‌ها و اصول تصميم‌گيري اداري، جنبه كاربردي فراواني در مراكز اداري خواهد داشت.

وي ادامه داد: اين اثر توسط گروهي از دانشجويان و دانش‌پژوهان حقوق عمومي تاليف شده كه به صورت تحليلي و تطبيقي، آيين‌هاي تصميم‌گيري در كشورهاي مختلف را بررسي كرده است.

كتاب‌هاي «قانون ديوان عدالت اداري در نظم حقوقي كنوني»، «نظام حقوقي رسيدگي به اختلافات كارگر و كارفرما» و «آثار دموكراسي: راهنماي نوآموز» از جمله آثاري‌اند كه به قلم مرتضي نجابت‌خواه به رشته تحرير در آمده‌اند.

كتاب «آيين‌هاي تصميم‌گيري در حقوق اداري» اثر مشترك گروهي از دانشجويان و دانش‌پژوهان حقوق عمومي، در آيين شانزدهمين دوره جايزه كتاب فصل، ويژه زمستان 89 ، عصر امروز(31 خرداد) در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و معماري به عنوان كتاب برگزيده فصل تجليل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط