سه‌شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۷
برگزيدگان جشنواره‌ی قصه‌نويسی و تصويرگری كودك معرفی شدند

آيين پاياني چهارمين جشنواره‌ي قصه‌نويسي و سومين جشنواره‌ي تصويرگري كتاب‌هاي كودك، نوجوان و جوان 30 خرداد برگزار شد و در اين جشنواره سه برگزيده‌ در هر بخش معرفي شدند.

ايبنا نوجوان: برگزيدگان جشنواره‌ی قصه‌نويسی و تصويرگری كودك معرفی شدند. 

فاطمه سرمشقي با داستان «وقتي كشاورز خواب بود»، محمد رودگر با اثر «صدايي سوار بر باد» و اعظم بزرگي با داستان «اينجا مرده‌ها را خاك نمي‌كنند» به ترتيب نفرات اول تا سوم بخش قصه‌نويسي معرفي شدند.

فرناز كودك‌جهاني، نرگس محمدي و راحله برخورداري رتبه‌هاي اول تا سوم بخش تصويرگري اين جشنواره را از آنِ خود كردند. 

جوايز برگزيدگان با حضور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، مدير انتشارات علمي و فرهنگي و نويسندگاني چون هوشنگ مرادي‌كرماني، احمد اكبرپور و استاد بهاء‌الدين خرمشاهي (قرآن‌پژوه و حافظ‌‌پژوه) به آن‌ها اهدا شد.

اين جشنواره هر دو سال يك‌بار برگزار مي‌شود كه در اين دوره 450 اثر در بخش قصه‌نويسي و 320 اثر در بخش تصويرسازي به دبيرخانه‌ي جشنواره رسيده بود. ميانگين سن صاحبان آثار از 11 تا 50 سال بوده است و در بخش مسابقه‌ي وبلاگ‌نويسي نيز داوران 60 اثر را بررسي كردند.

در نهايت سه اثر در بخش قصه‌نويسي برگزيده و از نفرات چهارم تا بيستم تقدير شد. در بخش تصويرگري نيز سه اثر برگزيده شدند و از نفرات چهارم تا بيستم نيز تقدير شد.


در پايان اين مراسم نمايشگاه آثار تصويرگري اين جشنواره توسط وزير فرهگ و ارشاد اسلامي افتتاح شد. فهرست برگزيدگان را در فايل ضميمه همين خبر ببينيد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها