دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۰
هفت اثر كودك و نوجوان در جايزه كتاب فصل، دستچين شدند

داوران بخش كودك و نوجوان شانزدهمين دوره كتاب فصل، با بررسي كتاب‌هاي منتشر در زمستان سال گذشته، هفت اثر را به عنوان كتاب‌هاي برگزيده و تقديري انتخاب كرده‌اند. اين در حالي است كه پانزدهمين جايزه كتاب فصل تنها دو اثر برگزيده و تقديري در حوزه كودك و نوجوان داشت./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، داوران بخش كودك و نوجوان شانزدهمين جايزه كتاب فصل، از ميان 62 اثر راه يافته به مرحله نهايي داوري‌ها، سه اثر را به عنوان كتاب برگزيده و چهار اثر را براي‌ تقدير از نويسندگان آنها انتخاب كرده‌اند. شانزدهمين دوره‌ جشنواره‌ كتاب فصل به كتاب‌هاي منتشر شده در فصل زمستان سال گذشته اختصاص دارد. 

كل آثار داوري شده در اين دوره، 824 عنوان بود كه 143 عنوان آن شعر، 276 عنوان داستان تاليفي، 157 عنوان داستان ترجمه، 86 عنوان دين، 52 عنوان علوم و فنون و 110 عنوان آن علوم انساني، هنر و كليات كودك و نوجوانند.

آيين پاياني شانزدهمين دوره‌ جشنواره كتاب فصل از ساعت 16 تا 18 فردا(31 خردادماه) در پژوهشگاه فرهنگ و هنر و معماري به نشاني خيابان انقلاب، نرسيده به چهارراه ولي‌عصر(عج)، ابتداي خيابان برادران مظفر جنوبي برگزار و در آن كتاب‌هاي برگزيده معرفي مي‌شوند و پديدآورندگان آنها جايزه مي‌گيرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها