دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۸
آموزش داستان‌نويسی «در محضر استاد»

کتاب‌خانه‌ي استادحکیمی، در راستاي جشنواره‌ي تابستانی 1390 اقدام به برگزاری کارگاه‌های داستان‌نویسی با حضور محمودحکیمی کرده است.

ايبنا نوجوان: کتاب‌خانه‌ي استاد حکیمی كه نامش برگرفته از نام نويسنده‌ي پيش‌كسوت و فعال در حوزه‌ي كودك و نوجوان، محمود حكيمي است، اين برنامه را با عنوان «در محضر استاد» برگزار مي‌كند. 

مدیر کتاب‌خانه‌ي استادحکیمی گفت: در این طرح به نوجوانانی که از اول تیر تا پایان شهریورماه به عضویت کتاب‌خانه درآیند دو جلد کتاب اهدا می‌شود. 

جلال رحمانیان ادامه داد: اين برنامه در شش جلسه طراحي شده و نخستين جلسه‌ي آن پنج‌شنبه 13 مردادماه برگزار مي‌شود و تا شهريورماه نيز ادامه دارد.

محمود حکيمی، نهم شهريورماه 1323 خورشيدی در تهران و در خانواده‌ای مذهبی به دنيا آمد. او تا كنون كتاب‌هاي زيادي براي كودكان و نوجوانان نوشته است و از ميان آن‌ها مي‌توان مجموعه‌ي تاريخ تمدن، داستان‌هايي از زندگاني اميركبير، دانش‌نامه‌ي نوين براي كودكان و نوجوانان و ... را نام برد.

مدير كتاب‌خانه‌ي استاد حكيمي گفت: مديريت فرهنگي ـ هنري منطقه‌ي 18 سازمان فرهنگي ـ هنري شهرداري تهران به عنوان دبیرخانه‌ي ترویج فرهنگ مطالعه‌ي شهر تهران در فصل تابستان طرح ارایه خدمات کتاب‌خانه‌ای در بزرگ‌ترین کتاب‌خانه‌ي جنوب غربی پایتخت را برگزار می‌کند.
 
رحمانيان اشاره كرد: کتاب‌خانه‌ي استاد حکیمی، تسهیلات ویژه‌ي ثبت‌نام، جست‌وجوي رایانه‌ای منابع و امکان بهره‌مندی از ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و ادبی این کتاب‌خانه را برای اعضای ثابت و سایر علاقه‌مندان فراهم کرده است. 

او افزود: این کتاب‌خانه با بیش از یک دهه فعالیت، در اختيار داشتن بیش از 31 هزار جلد و 18هزار عنوان کتاب، پر مخاطب‌ترین کتاب‌خانه‌ي جنوب غرب تهران است. 

این کتاب‌خانه دارای بخش‌های مخزن، مطالعه، مرجع برای بزرگ‌سالان است و اعضا براي دستیابی به کتاب‌های موردنیاز، به سامانه‌ي جست‌وجوی اینترنتی دسترسی دارند. 

علاقه‌مندان براي ثبت نام و استفاده از کتاب‌های اين كتاب‌خانه  می‌توانند به کتاب‌خانه‌ي استاد حکیمی واقع در فرهنگ‌سرای خاتم به نشاني شهرک ولی‌عصر(عج)، خيابان حیدری جنوبی، خيابان پژاند، بوستان لواسانی مراجعه كنند و براي كسب اطلاعات بيش‌تر با شماره‌ي 66297525 تماس بگيرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها