سه‌شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۰
«شادكامي به همين سادگي» است

چاپ نخست كتاب «شادكامي به همين سادگي» تاليف «تال‌بن شاهار» و به اهتمام احسان حسن قاجار از سوي انتشارات گاج منتشر و روانه بازار نشر شد./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اين اثر كه چهارمين مجلد از مجموعه كتاب‌هاي خودآفريني است، مسيري 50 مرحله‌اي را براي رسيدن به شادكامي به مخاطب ارائه مي‌دهد.

آن‌چه در اين كتاب مي‌خوانيم، تكنيك‌هايي عملي‌اند كه با آميختن علم روانشناسي، فلسفه و معنويت، ضمن كمك به رفع تشويش و نگراني، آرامش و نشاط را براي ما به ارمغان مي‌آورند. نويسنده اين كتاب، روانشناسي نامدار و پرآوازه است كه كتاب‌هاي او در حوزه روانشناسي با استقبال فراوان خوانندگان علاقه‌مند به اين مباحث روبه‌رو شده است.

تال‌بن شاهار در مقدمه اين اثر مي‌نويسد: ‌«هنگامي كه دانشجوي رشته روانشناسي بودم، كلاس‌هايي كه بيشترين تاثير را روي من مي‌گذاشتند آنهايي بودند كه ما را تشويق مي‌كردند تئوري‌هاي مطرح شده را در زندگي شخصي خود به كار ببنديم. اين نوع كلاس‌ها نه تنها برايم بسيار مفيد بودند؛ بلكه با آزمايش عملي نظريه‌ها مرا ياري مي‌كردند تا هر چه بهتر بتوانم آنها را بياموزم و به خاطر بسپارم. به همين دليل اكنون در كلاس‌هاي خود، بيشتر از اين‌ روش بهره مي‌گيريم و به همه اساتيد و دانش‌آموزاني كه به كيفيت يادگيري اهميت مي‌دهند نيز اين شيوه را توصيه مي‌كنم. 
كتاب حاضر يك كتاب خودآموز است كه هر فردي مي‌تواند با استفاده از آن، تئوري‌هاي روانشناسي مثبت‌گرا را در زندگي شخصي خود به كار گيرد. تمرينات هر بخش طوري طراحي شده كه امكان انجام گروهي آن و در ميان گذاشتن نظرات و احساسات بين افراد گروه كاملا ميسر است.
در طول كتاب، قسمت‌هايي به يادداشت‌هاي شما اختصاص داده شده است، اما توصيه من اين است كه حتما يك دفتر جداگانه يا فايلي را در كامپيوتر خود براي انجام تمرينات در نظر بگيريد، چون محدوديت فضاي اين كتاب به هيچ وجه نبايد مانع ابراز افكار و احساسات شما شود.»

آن‌چه در اين كتاب مي‌آموزيم، تنها تئوري صرف نيست، بلكه نكاتي كاربردي اند كه تاثيري باورنكردني بر زندگي‌مان خواهد گذاشت و ما را در رويارويي با موانع و مشكلات ياري خواهد كرد. همچنين تمرينات مطرح شده مي‌توانند در كيفيت و عمق يادگيري ما بسيار موثر باشند.

چاپ نخست كتاب «شادكامي به همين سادگي» در شمارگان 2000 نسخه، 144 صفحه و بهاي 30000 ريال راهي بازار نشر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط