یکشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۲
"سخنگويي" با 5 اثر تازه به بازار نشر مي‌آيد

پنج اثر تازه از عضو هيات علمي دانشگاه علوم بهزيستي و توانبخشي از سوي انتشارات بامداد كتاب و انتشارات علم‌ و حركت روانه بازار کتاب خواهند شد.\

دكتر يحيي سخنگويي در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، تصريح كرد: با توجه به گستردگي و نبود كتاب‌هاي تخصصي مناسب در حوزه اصلاح حركتي، اغلب فعاليت خود در عرصه چاپ كتاب را به اين موضوع اختصاص داده‌ام و سه اثر از پنج كتاب تازه‌ام نيز در اين حوزه‌اند.

نويسنده و مترجم كتاب «پشت گرد(كيفوز)» ادامه داد: كتاب«كليات حركات اصلاحي» براي دسترسي دانشجويان گرايش‌هاي مرتبط به منبعي جامع طراحي شده است. همچنين «حركات اصلاحي در كجي ستون فقرات» نام اثري است كه به ناهنجاري‌هاي ستون فقرات مي‌پردازد و روش‌هاي برطرف ساختن آن‌ها را نيز بازگو مي‌كند و کتاب «ناهنجاري‌هاي زانو» به بيان چرايي و چگونگي ايجاد در‌د‌هاي زانو، بيومكانيك آن و روش‌هاي درمان مي‌پردازد.

سخنگويي كه از مترجمان كتاب«راهنماي كامل آسيب‌هاي ورزشي» است، تاكيد كرد: هر سه اثر مطرح شده، برطرف ساختن ناهنجاري‌هاي جسماني به وسيله حركات ورزشي و تمرينات ويژه ناهنجاري‌ها را بيان مي‌کنند.

وي اضافه كرد: كتابي با عنوان «تناسب‌اندام پس از 40 سالگي» نيز در دست چاپ است كه به مخاطبان خود مي‌آموزد كه چگونه با بهره‌مند شدن از تمرينات ورزشي مناسب به جلوگيري از تحليل رفتن عضلات و متراكم شدن چربي‌ها كمك كنند. کتاب «كلاس‌بندي پزشكي معلولين» نيز اثري براي ارايه اطلاعات جامع و دقيق به معلولان است كه مي‌تواند مخاطبان را از انواع كلاس‌‌بندي‌هاي پزشكي-ورزشي و چگونگي شركت در مسابقات ورزشي داخلي و خارجي آگاه سازد.

وي در پايان گفت: كتاب«كليات حركات اصلاحي» از سوي نشر علم و حركت منتشر خواهد شد و چهار اثر ديگر را بامداد كتاب و نشر ورزش منتشر خواهند كرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط