یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۰
افزايش كيفيت و بهره‌وري در سايه حضور در ليبل اكسپو 2011

نايب رييس اتحاديه صادركنندگان صنعت چاپ از ثبت‌نام 10 شركت فعال حوزه ليبل براي حضور در نمايشگاه ليبل اكسپو 2011 خبر داد و گفت: حضور فعالان حوزه ليبل در اين نمايشگاه موجب افزايش كيفيت و بهره‌وري محصولات مختلف ليبلينگ در ايران خواهد شد.\

بابك عابديني با اعلام اين خبر به خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، اظهار كرد: در ايران فعالان بسياري در حوزه چاپ ليبل فعاليت دارند، ولي كيفيت و ماندگاري آثار توليد شده مناسب نيست.

وي ادامه داد: فعاليت در بخش ليبل تا حدودي نياز داخل كشور را تامين مي‌كند و بايد شرايطي فراهم شود كه اين حضور گسترده‌تر و بيشتر شود.

عابديني با اشاره به كيفيت نه چندان خوب آثار ليبل در كشور، افزود: ايران هنوز در چاپ ليبل با استانداردهاي جهاني فاصله دارد و حضور در چنين نمايشگاه‌هايي فرصت خوبي براي افزايش آگاهي‌ و آشنايي با اين استانداردهاست.

وي تصريح كرد:‌ صنعتگران و فعالان حوزه‌هاي مختلف صنعت چاپ كشور بايد از چنين فرصت‌هايي استقبال و زمينه را براي گسترش فناوري‌هاي نوين در كشور فراهم كنند.

به گفته وي، حدود 70 واحد صنفي در سراسر كشور در حوزه چاپ ليبل فعاليت مي‌كنند.

نمايشگاه ليبل اكسپو 2011 ، 5 تا 9 مهر (28 سپتامبر تا اول اكتبر 2011) در شهر بروكسل بلژيك برگزار خواهد شد و در آن جديدترين دستگاه‌ها و ماشين آلات حوزه چاپ و برچسب‌زني به نمايش گذاشته مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط