سه‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۰
رونمايي از سه جلد کتاب همايش ملي معماري و شهرسازي

همايش ملي معماري و شهرسازي ايراني ـ اسلامي 21 و 22 ارديبهشت با حضور مهندسان و انديشمندان عرصه معماري و شهرسازي در دانشکده هنر اسلامي تبريز برگزار مي‌‌شود. در این همایش از سه جلد كتاب همايش ملي معماري و شهرسازي رونمايي خواهد شد./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از ستاد خبري همايش ملي معماري و شهرسازي، رئيس سازمان بسيج مهندسين کشور درباره اهداف برگزاري اين همايش گفت: بازشناسي، فهم معماري و شهرسازي اسلامي ايراني و پرداختن به نظريات، تبين مفاهيم معماري، همچنين ماهيت و هويت معماري و شهرسازي از جمله اهداف برگزاري اين همايش است.

سردار فرجيان‌زاده در ادامه سخنانش از برنامه‌هاي جنبي اين همايش گفت: ميهمان ويژه برنامه دکتر ولايتي که به حق در زمينه تاريخ و هنر اسلامي و ايراني از صاحب نظران به‌شمار مي‌روند و مهندس چمران، رئيس شوراي شهر تهران دعوت ما را پذيرفته‌اند.

وي در ادامه افزود: تا کنون 300 مقاله به دبيرخانه اين همايش ارسال شده است که 70 اثر آنها برگزيده و در اين همايش دو روزه مورد تحليل و بررسي قرار خواهد گرفت. آثار افراد برگزيده در دو جلد کتاب آماده شده است که در اين همايش رونمايي مي‌شود و کل آثار رسيده نيز به‌صورت خلاصه در کتاب ديگري انتشار يافته است.

اين همايش ملي با مشارکت دانشگاه هنر اسلامي تبريز، پژوهشکده عمران و معماري و شهرسازي سازمان بسيج مهندسين 21 و22 ارديبهشت در دانشگاه هنر اسلامي تبريز برگزار مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها