یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۴
12 عنوان کتاب جدید به نمایشگاه می‌آید

شهاب مقربین، مسوول انتشارات آهنگ دیگر از انتشار و ارائه 12 عنوان دفتر شعر جدید و تجدید چاپ 9 کتاب دیگر در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

مقربین در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، درباره آثار جدید این انتشارات گفت: این 12 عنوان مجموعه شعر از سال گذشته منتشر شده و برای نخستین‌بار در نمایشگاه کتاب امسال ارائه می‌شوند.

وی در ادامه توضیح داد: «یک خوشه زن» سروده مهری رحمانی، «دستم ستاره دریایی است» از سعید اسکندری، دفتر شعر حامد رحمتی با عنوان «عکاس دوره‌گرد» و «با کفش‌های طبی تنها می‌توان واژه‌ها را جلو برد» سروده علی‌رضا فراهانی از جمله این آثار هستند.

مسوول دفتر انتشارات آهنگ دیگر به مجموعه شعری از علی یاری با عنوان «دویدن در لانگ شات» اشاره و تشریح کرد: «زادن از واژه نبودن» سروده سیروس جمالی، «از پشت عینک من» دفتر شعری از رسول رخشا، مجموعه شعر رویا زرین با عنوان «شیوه‌های دل‌پذیر آوریل» و چاپ دوم مجموعه شعر رضا چایچی با عنوان «بی‌چتر بی‌چراغ» دیگر عنوان‌های آثار جدید این انتشارات هستند.

وی ادامه داد: چاپ نخست مجموعه شعر چایچی در اوایل دهه 70 و توسط انتشارات بهینه منتشر شده بود. همچنین دفتر شعری از نسیم جعفری با عنوان «مشق آب‌ها را می‌نویسم»، «دلقک‌ها گریه می‌کنند» سروده علی‌رضا نوری و «تسلیت به زن» از مهناز یوسفی جزو آثار تازه منتشر شده‌ هستند.

مقربین با تاکید بر ارائه آثار تجدید چاپی این انتشارات در نمایشگاه اظهار داشت: چاپ دوم مجموعه شعر سارا محمدی اردهالی با عنوان «روباه سفیدی که عاشق موسیقی بود»، چاپ ششم دفتر شعر گروس عبدالملکیان با عنوان «رنگ‌های رفته دنیا» و چاپ دوم «خرده‌ریز خاطره‌ها» سروده حافظ موسوی از جمله این آثارند.

وی افزود: چاپ دوم دو دفتر شعر شمس لنگرودی با عنوان‌های «رسم کردن دست‌های تو» و «لب‌خوانی‌های قزل‌آلای من»، «بنفشه لای برف» سروده بهاره فریس‌آبادی و «الف تا ی» از علی اسدالهی دیگر آثاری هستند که در نمایشگاه امسال ارائه می‌شوند. 

چاپ سوم «کنار جاده بنفش کودکی‌ام را دیدم» و چاپ دوم «این دفتر را باد ورق خواهد زد» سروده مقربین نیز جزو آثار تجدید چاپی این انتشارات هستند. 

وی در پایان یادآور شد: تعدادی کتاب نیز توسط انتشارات آهنگ دیگر مراحل اداری انتشار را طی می‌کنند و در حال حاضر تا به ثمر رسیدن این آثار، چاپ کتاب جدیدی را نمی‌پذیریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط