سه‌شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۶
نگارش زندگي‌نامه 64 شهيد "سده‌ لنجان"

جانمراد احمدي، نگارش زندگي‌نامه و خاطراتي از 64 شهيد شهرستان سده لنجان در استان اصفهان را در قالب كتابي با عنوان "به معراج رفتگان "بر عهده گرفته است.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، با انعقاد تفاهم‌نامه‌اي ميان شهرداري و شوراي اسلامي شهرستان سده لنجان با سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع‌مقدس سپاه و بسيج استان اصفهان، تدوين كتاب زندگي‌نامه و خاطرات شهيدان اين شهرستان در پيش گرفته شد.

نويسنده كتاب "به معراج رفتگان" علاوه بر نگارش زندگي‌نامه شهدا برای این اثر، تاريخچه و نقش شهرستان سده لنجان در دوران انقلاب اسلامي و جنگ تحميلي عراق عليه ايران را نيز تشريح مي‌كند. 

اين طرح از اول ارديبهشت ماه سال 1390 آغاز و جمعي از پژوهشگران سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع‌مقدس سپاه و بسيج استان اصفهان، جمع‌آوري خاطرات، وصايا، آثار مكتوب شهدا و مصاحبه با خانواده و همرزمان را آغاز خواهند كرد.

هزينه توليد كتاب زندگي‌نامه و خاطرات 64 شهيد شهرستان سده لنجان را شهرداري اين شهرستان قبول كرده و سازمان حفظ آثار استان اصفهان كار آماده‌سازي آن را بر عهده دارد. 

كتاب "به معراج رفتگان" در قطع رحلي و 140 صفحه، از سوي نشر ستارگان درخشان وابسته به سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع‌مقدس سپاه و بسيج استان اصفهان منتشر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط