شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۵
غرفه دیدار میزبان برترین‌های جشنواره کتاب می‌شود

بررسی و نقد آثار برگزیده جشنواره های کتاب سال 89 در غرفه دیدار بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از برنامه‌های تدارک دیده شده در بخش جنبی نمایشگاه کتاب است./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از ستاد اطلاع رسانی بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در این دوره از نمایشگاه، آثار برگزیده جشنواره‌های کتاب که در سال 89 برگزار شدند، با حضور استادان، منتقدان و کارشناسان این حوزه مورد بررسی و نقد قرار می گیرد.

بنابراین گزارش، ادبیات کودک و نوجوان و مشکلات مربوط به این حوزه، از جمله موضوعاتی است که در این غرفه مورد نقد و بررسی قرار خواهند گرفت.

به گفته مدیر کمیته جنبی نمایشگاه کتاب تهران، بیش از 200 نشست در بخش جنبی نمایشگاه کتاب برگزار خواهد شد .

در همین راستا در سرای کارنامه نشر موضوعاتی چون کتابداری، کلیات حوزه نشر، نسخ خطی، اطلاع رسانی حوزه کتابداری و کتابخانه ها نقد و بررسی می‌شوند.

همچنین موضوع نقد و اخلاق نقد، در نشست‌های نمایشگاه بیست و چهارم مورد توجه قرار می‌گیرند و بررسی خواهند شد.

از دیگر موضوعاتی که در سرای عمومی بخش جنبی مورد بررسی قرار خواهد گرفت، می توان به مباحث و چهره های فرهنگی، رونمایی از برخی آثار و برخی مسائل مربوط به حوزه نشر چون کتابخوانی و اقتصاد نشر اشاره کرد.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران 13 اردبیهشت ماه سال جاری با حضور دکتر محمود احمدی نژاد ریاست جمهوری و جمعی از مسوولان کشوری و لشكری و اهالی قلم در مصلاي بزرگ امام خمینی (ره ) تهران افتتاح خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها