شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۱
«اصول موفقيت» به بازار كتاب مي‌رسد

مباني و اصولي كه افراد در زندگي شخصي و اجتماعي خويش بايد به‌كار ببرند تا در تمامي حوزه‌ها به موفقيت برسند و از سطحي كه در آن قرار دارند، به سطحي بالاتر ارتقا يابند را مي‌توان در كتاب «اصول موفقيت» مطالعه كرد._

جواد ثابت‌نژاد، مترجم كتاب «اصول موفقيت» در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) در اين باره عنوان داشت: اين اثر مجموعه‌اي از سخنراني‌هاي «برايان تريسي» در حضور مديران، دانشجويان و ... را دربردارد و راهكارهايي را براي پيشرفت افراد در حوزه‌هاي مختلف ارايه مي‌كند.

وي ادامه داد: مولف در اين اثر شيوه‌هايي را نام برده كه به افراد براي داشتن يك زندگي متوازن كمك خواهد كرد.

ثابت‌نژاد افزود: مخاطب با مطالعه اين نوشتار مي‌آموزد كه برای این سوال کلیدی که چطور در زندگی به توازن برسد،پاسخ کاملی وجود ندارد، اما چند ایده وجود دارد که در حوزه‌های دارای اهمیت به او کمک می‌کند تا فعالیت بیشتری داشته باشد. این ایده‌ها معمولا به تغییرات و جرح و تعدیل در طرز فکر و استفاده از وقت نیاز دارند. 

مترجم كتاب «اصول موفقيت» تصريح كرد: كتاب «اصول موفقيت» به مخاطب مي‌آموزد که با سازماندهی مجدد زندگی در مقیاسی کوچک مي‌تواند چیزی را خلق كند که بیشترین کمیت و کیفیت خوشنودی را به او ارايه دهد.

وي يادآور شد: «صداقت پيشه كنيد»، «اعتماد به نفس خود را بپرورانيد»، «به رشد ديگران كمك كنيد»، «جلب توجه كنيد»، «زايش انرژي»، «رهبري و تحرك»، «حساب لحظه‌هاي وقت را داشته باشيد»، «ايجاد بيشترين تغيير»، «اولويت‌بندي كنيد»، «نيروي جذابيت و نفوذ» و «نيروي گفت‌وگوي مثبت با خود» از جمله راهكارهايي‌اند كه مولف براي رسيدن مخاطب به هدف غايي، پيشرفت در حوزه‌ها و سطوح مختلف شخصي و اجتماعي به توضيح آنها پرداخته است. 

ثابت‌نژاد با اشاره به محتواي كتاب «اصول موفقيت» گفت: مخاطب با مطالعه اين نوشتار مي‌آموزد كه افراد موفق، پیوسته خود را با انسان‌هاي موفق دیگر مقایسه می‌کنند. آن‌ها درباره افراد موفق فکر و مطالعه می‌کنند، عملکرد آن‌ها را مورد کنکاش قرار می‌دهند و سپس شروع به کار می‌کنند و هر بار یک گام برمی‌دارند تا از آن‌ها پیشی بگیرند. افراد موفق سرانجام به جایی می‌رسند که با خودشان و موفقیت‌های گذشته‌شان رقابت می‌کنند. این موضوع تنها وقتی اتفاق می‌افتد که آن‌ها به قله رسیده‌اند و بسیاری از رقبا را پشت سر گذاشته اند. 

مترجم كتاب «اصول موفقيت» در پايان اظهار داشت: در اين اثر، پنج كليد براي افزایش معروفیت به چشم مي‌خورد؛ به گونه‌اي كه مخاطب بتواند در کار و زندگی موفق‌تر عمل كند. «در مهم‌ترین کارهایی که شما را به آن‌ها گمارده‌اند بهترین باشید»، «مطابق شرایط کاری ببینید، عمل کنید و لباس بپوشید» و «درباره سبک‌ها، رنگ‌ها و بافت‌ها آموزش‌پذیر باشید» عناوين برخي از اين كليدها به شمار مي‌آيند.

كتاب «اصول موفقيت» اثر برايان تريسي با ترجمه جواد ثابت‌نژاد در شمارگان 2000 نسخه 144 صفحه و بهاي 25 هزار ريال به زودي از سوي انتشارات سفير اردهال منتشر و راهي بازار نشر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط