یکشنبه ۲۴ تیر ۱۳۸۶ - ۱۱:۳۲
نادر ابراهيمي فيلمنامه "بر جاده هاي آبي سرخ" را نوشت

فرزانه منصوري همسر نادر ابراهيمي با بيان اينكه، رمان "بر جاده هاي آبي سرخ" قابليت تبديل شدن به يك مجموعه تلويزيوني را دارد، گفت: نگارش فيلمنامه اي از اين رمان توسط نادر ابراهيمي به پايان رسيده است و قصد داريم اين رمان را در قالب يك مجموعه تلويزيوني به تصوير بكشيم.رمان 5 جلدي " "بر جاده هاي آبي سرخ"، زندگي " ميرمهنا دغوابي" يكي از مبارزان جنوب ايران را با حوادث و ماجراهاي مختلف روايت مي كند.اين مبارز با كمك دلاوران همان خطه توانست حركت استقلال طلبانه اي در جنوب ايران به انجام برساند.

فرزانه منصوري همسر نادر ابراهيمي با اعلام اين خبر به خبرنگار خبرگزاري كتاب(ايبنا) گفت: پيش از اين قرار بود كتاب "برجاده هاي آبي سرخ" يك رمان 10 جلدي باشد، اما با توجه به بيماري نادر ابراهيمي اين اثر در قالب 5 جلد تا اواخر تيرماه سال جاري توسط نشر"روزبهان" وارد بازار كتاب خواهد شد.

وي با بيان اينكه، سالها قبل نگارش فيلمنامه اي بر اساس اين رمان توسط نادر ابراهيمي به پايان رسيده است،تصريح كرد:اين فيلمنامه هم اكنون براي تبديل شدن به يك مجموعه تلويزيوني آماده است و اگر تهيه كننده اي مايل به تهيه و توليد اين سريال باشد، حاضريم با او همراه شويم.

همسر نادر ابراهيمي تصريح كرد: رمان 5 جلدي " "بر جاده هاي آبي سرخ"، زندگي " ميرمهنا دغوابي" يكي از مبارزان جنوب ايران را با حوادث و ماجراهاي مختلف روايت مي كند.اين مبارز با كمك دلاوران همان خطه توانست حركت استقلال طلبانه اي در جنوب ايران به انجام برساند.

به گفته وي، نادر ابراهيمي در فيلمنامه خود، عشق، زندگي مردم جنوب و تاريخ سرزمين ايران را همان طور كه بوده، آورده است و مطمئن هستم اين رمان مي تواند در قالب يك مجموعه تلويزيوني نظر مخاطبان عام و خاص را به خود جلب كند.

شايان ذكر است،" نادر ابراهيمي" حدود 8 سال است بر اثر ابتلا به بيماري در خانه بستري شده است.نويسنده اي كه فعاليت حرفه اي خود را در زمينه ادبيات كودك با تاسيس "موسسه همگام با كودكان و نوجوانان" با همكاري همسرش "فرزانه منصوري" آغاز كرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها