پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲
«دیار دوست»؛ ارشاداتی به مسافرین خانه خدا

قم- اثر جدید آیت‌الله کریمی جهرمی تحت عنوان «دیار دوست» در قالب ارشاداتی به مسافرین خانه خدا به چاپ رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، در آستانه ماه ذي‌الحجه و آغاز سفر حج زائران بيت‌الله الحرام،  «دیار دوست»، اثر جدید از آيت‌الله کريمی منتشر شد.

کتاب «دیار دوست» مشتمل بر نصایح و ره‌توشه‌های معظم‌له به زائرانی است که سال‌های گذشته راهی حج شده و از ایشان درخواست توصیه داشتند و آیت‌الله جهرمی نامه‌هایی پر از مهر و محبت و پندهای دلنشین به آنها نوشته‌اند.

 در مقدمه ناشر آمده است: «گرچه همه میهمانان این مائده گسترده معنوی، بر حسب تشنگی و عطش خویش، از این چشمه زلال، آبی گوارا خواهند نوشید؛ امّا آن کسی، روح و جان تشنه‌اش، سیراب خواهد شد که معرفت و بینشش نسبت به نعمت‌های پر برکت آن، افزون‌تر باشد. پس باید کوشید در زمره میهمانان با معرفتی قرار گرفت که هم، میزبان را می‌شناسند؛ هم شناختی از مکان ضیافت دارند و هم آداب میهمانی الهی را خوب فراگرفته‌اند و عمل می‌کنند.

به همین مناسبت بر آن شدیم تا با خوشه‌چینی از افاضات یکی از شاگردان مبرّز مکتب حضرت امام صادق علیه‌السلام، فقیهی عالیقدر، استادی متخلّق به اخلاق قرآنی، حضرت آیت‌الله‌العظمی کریمی جهرمی، گامی در بهتر بهره‌مند شدن از این ضیافت الهی برداریم و چند برگی را میزبان چشمان اشک‌بار مشتاقان زیارت حرمین شریفین باشیم.

مجموعه پیش ‌روی با عنوان «دیار دوست» نامه‌هایی است دلنشین به زائران بیت الله الحرام از خانواده و اقوام و آشنایان، که به قلم روان، رسا و معرفت‌بخش معظم له در طول سالیان نگاشته شده است و اکنون در اختیار قاصدان کوی دوست و زائران مکه معظمه و مدینه منوّره می‌شود؛ به امید آن‌که مورد قبول قطب عالم امکان حضرت ولی عصر امام زمان ارواح العالمین له الفداء قرار بگیرد.»

به گزارش خبرنگار ایبنا؛ علاقمندان می‌توانند جهت تهیه این کتاب به دفتر معظم‌له مراجعه یا با شماره ۰۲۵۳۷۷۲۴۷۶۸ ‎تماس حاصل نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها