چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۱
تخصیص ۶۰ میلیارد اعتبار تکمیل پروژه کتابخانه ارسنجان

فارس- استاندار فارس ضمن تاکید بر عملیاتی شدن پروژه کتابخانه ارسنجان، ۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این پروژه در نظر گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در ارسنجان، جلسه شورای اداری شهرستان ارسنجان به ریاست محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس و با حضور محمدحسین فیروزی، سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس، مدیران استانی و شهرستانی در محل سالن جلسات فرمانداری ارسنجان برگزار شد.

در این نشست، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس، ضمن تاکید بر عملیاتی شدن پروژه کتابخانه ارسنجان، ۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این پروژه در نظر گرفت.

محمدحسین فیروزی، سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس، نیز در این نشست، ضمن اشاره به اینکه پروژه کتابخانه عمومی شهر ارسنجان از سال ۸۶ فقط ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، عنوان کرد: این پروژه سال ۱۳۸۴ کلنگ‌زنی شده است. از سال ۱۳۸۶ مجری ساخت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده است که باید در سه طبقه و ۱۸۰۰ مترمربع زیربنا ساخته می‌شد که به دلایل مختلف تاکنون پیشرفت چشمگیری نداشته است.

وی ادامه داد: برای ادامه ساخت و تکمیل این پروژه در حال حاضر حداقل به ۶۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که در صورت تخصیص از طرف استانداری، این پروژه به سرانجام مطلوبی می‌رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها