سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳
پویش «نذر قرآن» در لرستان اجرا می‌شود

لرستان - مدیر ستاد کانون فرهنگی هنری مساجد لرستان از راه‌اندازی پویش «نذر قرآن» با رویکرد ترویج فرهنگ دینی و قرآنی در مناطق محروم لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در  خرم‌آباد، محمد چگنی‌نژاد ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران، یکی از مشکلات مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، به‌ویژه در مناطق محروم را کمبود قرآن عنوان کرد.
 
مدیرستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد  لرستان افزود: برای رفع مشکل کمبود قرآن در مساجد پویشی با عنوان «نذر قرآن» در استان لرستان راه‌اندازی شده است.
 
چگنی‌نژاد با بیان اینکه این پویش با هدف جلب حمایت خیران و جمع‌آوری قرآن‌های اضافه موجود در منازل راه‌اندازی شده است، عنوان کرد: از مردم و خیران  برای مشارکت در این امر خداپسندانه دعوت می‌شود.

وی افزود:  در هر منزلی ممکن است بیش از یک جلد کتاب قرآن وجود داشته باشد که می‌تواند به مساجد اهدا شود.
 
چگنی‌نژاد گفت: این پویش با رویکرد تقویت فرهنگ دینی و فرهنگ قرآنی در مناطق محروم اجرایی شده است.
 
مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان اظهار کرد: به منظور برگزاری محافل قرائت و تفسیر قرآن کریم در مساجد محلات کم‌برخوردار و کمبود نسخ قرآن،  امید می رود با مشارکت مردم و خیران با نذر کتاب قرآن خانگی یا تهیه نسخ نو، در رونق بخشیدن به این محافل نورانی اقدامی موثر صورت پذیرد.
 
وی افزود: مردم و خیران می‌توانند نذورات خود را به آدرس خرم‌آباد، میدان ۲۲ بهمن، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان تحویل دهند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها