پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
با ۱۳۰ عنوان کتاب جدید منتظر حضور کودکان و نوجوانان در نمایشگاه کتاب هستیم

انتشارات مدرسه که سابقه طولانی‌ای در حوزه کودک و نوجوان دارد در نمایشگاه کتاب امسال، ۱۳۰ کتاب چاپ‌اولی را در دسترس مخاطبان خود قرار داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، موسسه فرهنگی مدرسه برهان زیرمجموعه سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۳۶۸ با نام انتشارات مدرسه فعالیت خود را شروع کرد. این انتشارات باسابقه در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۲ با ۱۳۰ عنوان کتاب چاپ‌اولی حضور دارد. انتشارات مدرسه تاکنون بیش از هزار عنوان کتاب کودک و نوجوان منتشر کرده است.  
 
از پرفروش‌ترین آثار نوجوان «مدرسه» می‌توان کتاب‌های «فوت کوزه‌گری» نوشته مصطفی رحماندوست، «من یک دخترم» نوشته لیلا سلیقه‌دار، مجموعه «رمان نوجوان» به قلم جمعی از نویسندگان مطرح کشور و مجموعه شش‌جلدی «نقد و نظریه ادبیات کودک» را نام برد.

بر اساس اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی انتشارات مدرسه، این نشر هر پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۶ الی ۱۸برنامه دیدار با مؤلفان را دارد. اولین برنامه به دیدار با محمد میرکیانی اختصاص دارد که پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت انجام می‌شود. میرکیانی نویسنده مجموعه «قصه‌های خوب ما» است که این مجموعه هم جزو آثار پرفروش انتشارات مدرسه است.

سی‌و‌چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ با شعار «آینده خواندنی است» در مصلای امام خمینی‌(ره) برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها