چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
انتشارات قدر ولایت با ۲۲۰ عنوان کتاب حاضر می‌شود/ از کارنامه سید محمد خاتمی تا هاشمی‌رفسنجانی

مدیر انتشارات مؤسسه فرهنگی هنری قدر ولایت گفت: انتشارات قدر ولایت در نمایشگاه کتاب و بخش ناشران عمومی مجموعاً با ۲۲۰ عنوان کتاب حضور دارد که ۱۸ عنوان آن چاپ اولی است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، احمد عطایی، مدیر انتشارات مؤسسه فرهنگی هنری قدر ولایت، با اشاره به حضور این انتشارات در سی‌و‌چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، گفت: انتشارات قدر ولایت در بخش ناشران عمومی مجموعاً با ۲۲۰ عنوان کتاب که ۱۸ عنوان آن چاپ اولی است حضور دارد. همچنین این انتشارات در بخش کودک و نوجوان نیز با ۱۳۵ عنوان کتاب در حوزه‌های رُمان و قصه و مجموعه داستان که ۱۴ عنوان آن چاپ اول است، پذیرای مخاطبان است.

وی با اشاره به محتوای آماده‌شده برای مخاطبان این انتشارات گفت: بیشترین آثار عرضه‌شده این انتشارات در حوزه تاریخ معاصر ایران، انقلاب اسلامی و در حوزه ادبیات مقاومت و دفاع مقدس است. مهمترین عناوین کتاب‌های چاپ اولی که امسال در نمایشگاه عرضه می‌شوند عبارتند از: «کارنامه حجت‌الاسلام هاشمی رفسنجانی» (زندگی‌نامه و بررسی و نقد دیدگاه‌ها و عملکرد) در ۳ جلد، «کارنامه سید محمد خاتمی» (بررسی و نقد دیدگاه‌ها و عملکرد خاتمی)، «تجربه اعتدال» (بررسی و نقد دیدگاه‌ها و عملکرد حسن روحانی)، «نقد گفتمان دولت‌های پس از انقلاب اسلامی» در ۳ جلد، «کارنامه و عملکرد نهضت آزادی ایران»، «زندگی در مه» (زندگی‌نامه جانباز شهید عبدالصمد رجبی) و «از قنات‌ملک تا بغداد» (پژوهشی کامل در زندگی و مبارزات شهید سلیمانی) است.

مدیر انتشارات مؤسسه فرهنگی هنری قدر ولایت درباره بخش کودکان افزود: همچنین در بخش کودک که با نام «گل آبی» آماده شده است، مهم‌ترین عناوین ارائه شده عبارت‌اند از: «فردا شب میهمان منی» (تاریخی)، «یک سیل و یک سیلی» (تاریخی)، «دفتر جادویی» (رُمان، سبک زندگی)، «مهمان بابا حسن» (مجموعه ۱۵ قصه درباره انقلاب اسلامی)، «قصه‌های بندانگشتی» (مجموعه ۱۰ قصه)، نی‌نی قصه‌های گل‌آبی «فیفیلو» (مجموعه ۵ قصه)، «سیاه‌رود» (قصه‌ای در مورد محیط زیست) و «غریبه‌ای در شهر» (سه خاطره در خصوص شهید سلیمانی) است.

عطایی در معرفی برنامه‌های فرهنگی این انتشارات در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ضمن اشاره به برگزاری جلسات رونمایی کتاب‌های کارنامه حجت الاسلام هاشمی رفنسجانی، «تجربه اعتدال» کارنامه حجت الاسلام حسن روحانی، کارنامه سید محمد خاتمی، «زندگی در مه» و «گردان شهدای ماهشهر» افزود: شایان ذکر است که نویسندگان این آثار در محل غرفه، پذیرای مخاطبان بوده و ضمن معرفی آثار خود، پاسخگوی پرسش‌های آنان نیز خواهند بود. علاوه بر این در این غرفه بسته‌های مخصوص فرهنگی برای سنین مختلف با تخفیف ۳۰ درصد و بسته فرهنگی مخصوص حجاب و عفاف با تخفیف ۴۰ درصد آماده توزیع است.

غرفه این مؤسسه در شبستان اصلی، راهرو ۱۴ و غرفه کودک واقع در سالن جنوبی مصلا، راهروی اول غرفه ۱۴۹ است.

سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «آینده خواندنی است» ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir در حال برگزاری است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها