شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱
احداث ساختمان گفت‌وگو در کرمان

استاندار کرمان گفت: ساختمان گفت‌وگو در کرمان احداث و این ساختمان پاتوق هنرمندان، اندیشمندان و جبهه فرهنگی انقلاب در حوزه‌های مختلف می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرمان،محمدمهدی فداکار ظهر شنبه در بازدید از حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سید مرتضی آوینی، بیان کرد: حوزه هنری انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف هنری کارهای بزرگی انجام داده و اثرگذاری خوبی هم داشته است.

وی با بیان اینکه در بخش تولید کتاب، کارهای بیشتری انجام شده و توقع رهبر انقلاب نیز از حوزه هنری خیلی بیشتر است، گفت: آموزش هنر، نیاز بسیار ضروری و مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد و در این راستا یکی از رسالت‌های مهم حوزه هنری باید تربیت هنرمند انقلابی باشد.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه تولید آثار هنری، هزینه‌بر است البته باید به این نکته هم توجه داشت که هزینه‌کرد در حوزه هنر انقلاب، سرمایه‌گذاری است، بیان کرد: اتاق فکر برای تولید آثار هنری مورد نیاز مخاطب و تشخیص ذائقه جامعه لازم است.

وی با بیان اینکه ظرفیت چاپ کتاب حوزه ادبیات پایداری در استان کرمان وجود دارد ‌و در این زمینه کمک خواهیم کرد، ادامه داد: ساختمان گفت‌وگو در کرمان راه‌اندازی و این ساختمان پاتوق هنرمندان، اندیشمندان و جبهه فرهنگی انقلاب در حوزه‌های مختلف می‌شود.

فداکار با بیان اینکه از راه‌اندازی هیئت هنر در استان کرمان استقبال می‌کنیم و کار را باید دست هنرمندان سپرد، گفت: فضا را باید برای نمایش آثار هنری ایجاد کرد و از این مهم پشتیبانی کنیم.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه هیئت هنرمندان استان کرمان برای محرم امسال راه‌اندازی شود، افزود: امام حسین(ع) دریای عظیمی است که تمام انسان‌ها به آن حضرت ارادت داشته و حضرت سیدالشهدا(ع) نقطه مشترک تمام فعالیت‌ها است و واقعیت این است که هنر متعهد انقلاب اسلامی هنر تربیت انسان صالح است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها