چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸
همکاری بین مجموعه‌های فرهنگی موجب رشد و شکوفایی حوزه فرهنگ می‌شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی گفت: تعامل و همکاری بین مجموعه‌های فرهنگی موجب رشد، شکوفایی و فرهنگ‌سازی بیشتر در جامعه می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در استان آذربایجان‌غربی،  علیرضا نوروزی ظهر چهارشنبه در دیدار با زهرا آبسوران، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: تعامل و همکاری بین مجموعه‌های فرهنگی موجب رشد و شکوفایی و فرهنگ‌سازی بیشتر در جامعه می‌شود.

وی افزود: در طرح پایتخت کتاب ایران باید به نقاط محروم و دورافتاده توجه ویژه داشت و دستگاه‌های فرهنگی همه تلاش خود را در راستای ترویح فرهنگ کتاب و کتابخوانی داشته باشند.

در ادامه زهرا آبسوران مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی نیز با اشاره به برنامه‌های شاخص سال 1401،گفت:  مشارکت در راه‌اندازی کتابخانه در منطقه کوران ارومیه و منطقه رازی با اهدای بیش از هزار جلد کتاب در شهرستان زلزله‌زده خوی از جمله این اقدامات است.

وی افزود: این دستگاه تخصصی‌ترین پایگاه در حوزه کودک و نوجوان است که با تولید محتوای مناسب، نسل جدید را با محتواهای به روز و مناسب آشنا می‌کند.
 
آبسوران در ادامه به طرح پایتخت کتاب ایران نیز گفت: طرح‌های متعددی در این حوزه آماده کردیم و طرح «یک لقمه کتاب» عنوان یکی از طرح‌های مصوب کانون استان در این حوزه است که پس از نشست‌های متعدد کارشناسی آماده ورود به فاز اجرایی شده است.
 
به گزارش ایبنا؛ در پایان این دیدار تفاهم‌نامه همکاری امضا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها